Et lidt måske underligt job-problem?

Tags:    diverse

Dav allesammen..

Jeg er en 13 årig knægt der prøver at finde mig et job.. Jeg har før / gør stadig i skrivende stund arbejdet for Ribehøj familie park med udvikling af deres kundehåndteringssystem.. Nu leder jeg efter et nyt job da det her er standby på ubestemt tid og kun freelance. Jeg leder i øvrigt også efter et freelance på det nye job med betaling efter projektets omfang osv, altså ikke timeløn da det er noget jeg sommetider roder med samtidigt med jeg laver andre ting så det bliver lidt dumt:/. Men kan i derude eventuelt henvise mig til et sted hvor jeg kan finde noget at lave eller har i set et eller andet?

Mit problem kommer jo af at jeg er selvudlært og ikke kan gå ind og fx udvikle SSL krypterede ting hos en bank, og so on, Så jeg er nød til at finde noget for private eller mindre firmaer og lignende. Jeg kan jo ikke bare oprette mig på fx jobnet.dk, så jeg leder ligesom altid i forums og sådan.. Men nu vil jeg gøre det her fast i stedet for at fx grave kartofler som mine kammerater gør:) Håber i kan hjælpe mig med link ell idéer eller bare noget!

Ikke for at være hård:

Men hvis du VIRKELIG vil det her, så grib telefonen (mail) og ring rundt og skab din egen forretning. Der er sjældent nogle der kommer og serverer jobsene for en, det er også hårdt arbejde at opsøge dem. Hvis du læner dig tilbage og siger "jamen, der er jo ingen der kommer til mig", så har du tabt på forhånd. Kom ind i kampen!

Hvis jeg kendte en der ville give mig penge for at lave noget software til dem, ville jeg da ikke give den til dig!

Du kan eventuelt oprette en profil på flexer.dk - så får du jævnligt freelance-jobtilbud. Det koster dig dog penge at få kontaktoplysninger på kunden, medmindre de har skrevet dem i sin beskrivelse. Det fungerer ved at man via sit kreditkort køber sig en konto derinde, f.eks på 50 kroner, og hver gang du frikøber kontaktinfo, mister du 10kr fra den saldo. Når saldoen er tom, skal du indbetale igen, hvis du vil købe informationer fremover.

Ikke for at være hård:

Men hvis du VIRKELIG vil det her, så grib telefonen (mail) og ring rundt og skab din egen forretning. Der er sjældent nogle der kommer og serverer jobsene for en, det er også hårdt arbejde at opsøge dem. Hvis du læner dig tilbage og siger "jamen, der er jo ingen der kommer til mig", så har du tabt på forhånd. Kom ind i kampen!

Hvis jeg kendte en der ville give mig penge for at lave noget software til dem, ville jeg da ikke give den til dig!

Du var hård;) men jeg er ny i "branchen" så jeg kan godt forstå dig, jeg var måske lidt for håbefuld... Men det med at ringe rundt var da en god idé. jeg tror jeg vil prøve det her i weekenden..

Det er lidt som ethvert andet job, du skal også selv ringe ned i Netto for at høre om de mangler en flaskedreng, de kontakter ikke dig...

Det er lidt som ethvert andet job, du skal også selv ringe ned i Netto for at høre om de mangler en flaskedreng, de kontakter ikke dig...

Det var ikke så meget om de kontaktede mig mere var det jeg søgte som jegg fik med flexer.dk kontakt sites.. For man kan jo også blive flaskedreng hvis man ser en annonce. Det her det er et lidt mere privat spørgsmål, men når jeg senere skal tage uddannelse er der så penge i IT / programmering.. Jeg ved der er penge i kreativitet i den her branche men altså mellem de gode idéer plejer, du fx, så at få SU eller til de seneste gadgets eller bare sådan middel-løn... Vil også gerne høre fra jer andre

No offense, men hvis du virkelig er de 13 år, som du reklamerer længere oppe i din første tråd, så skal du nok ikke regne med at få forfærdelig mange tilbud, pga din alder.

Firmaer vil gerne have erfarne mennesker der kan sit kram til bunds.

Forstår du? ;)

Ja jeg ved godt at min alder er et problem.. (hjælper sku nok ikke det store at jeg fylder 14 i juni) men jeg er ligesom fanget i 7.. JEG VILLE ELSKE en datamatiker uddannelse og har faktisk prøvet at følge med i opgaverne via emu.dk

Bare nedern at være en 95'r

t