JQuery UI - Datepicker - Vis uge nummer

Tags:    javascript

Hej alle sammen.

Jeg sidder her og leger lidt med JQuery UI. Jeg er dog stødt på lidt af et problem. Jeg kan bare ikke få den til at vise uge nummeret :(

Min JavaScript kode ser indtil videre således ud:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Jeg har kun følgende HTML kode:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Håber der er en med et skarpt øje, som kan se hvad jeg gør galt / mangler for at det virker :)

UPDATE
Jeg har netop søgt hele JQuery UI filen igennem for variablen "showWeeks" og den findes af en eller anden mærkelig grund ikke i version 1.6rc6 af JQuery UI :s Variablen findes åbenbart kun i den seneste stabile version 1.5.3 :(

Skulle der dog være en som ved hvordan jeg kan få det til at virke med version 1.6rc6, så skriv endelig ;)

Indlæg senest redigeret d. 15.02.2009 17:15 af Bruger #8254
9 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej alle sammen.

Jeg sidder her og leger lidt med JQuery UI. Jeg er dog stødt på lidt af et problem. Jeg kan bare ikke få den til at vise uge nummeret :(

Min JavaScript kode ser indtil videre således ud:

Jeg har kun følgende HTML kode:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Håber der er en med et skarpt øje, som kan se hvad jeg gør galt / mangler for at det virker :)

UPDATE
Jeg har netop søgt hele JQuery UI filen igennem for variablen "showWeeks" og den findes af en eller anden mærkelig grund ikke i version 1.6rc6 af JQuery UI :s Variablen findes åbenbart kun i den seneste stabile version 1.5.3 :(

Skulle der dog være en som ved hvordan jeg kan få det til at virke med version 1.6rc6, så skriv endelig ;)

Et link til problemet ville nok hjælpe, eller vil du bare have bekræftet at du kalder :

korrekt ?

For så er svaret ja..

Hej Jokke.

Hvis du henter Jquery UI (http://jqueryui.com/) og laver en test side med den kode som jeg er kommet frem til (og som ellers virker fint :)), så vises ugenummerne ikke med Jquery UI version 1.6rc6, men kun i den stabile version 1.5.3 :(

Det jeg søger er et work-around, hvis det muligt, eller bare en ide om hvordan jeg evt. kan få vist ugenummerne med version 1.6rc6 ;)

hmmm der er selfølgeligt en go grund til du ikke bruger den stabile version ?

/J

Indlæg senest redigeret d. 16.02.2009 16:57 af Bruger #5789
ellers skal man nok igang med at debugge hvad der sker..

Hvis du banker en test side op, skal jeg nok debugge på den, gider ikke selv.

/J

Hej Jokke.

Ja der er en god grund ;) Den stabile version virker ikke så godt med IE6 samt at den ikke lige så mange features som version 1.6 :) Dog er det nok også bedre at teste med den nyeste, selvom den ikke er færdig, da den jo bliver færdig på et tidspunkt, og så er jeg jo nød til at vide om den kan det jeg vil have den til :)

Men tag et kig her, hvor jeg har uploadet en lille demo:
http://www.iosoftgame.com/jqueryui/

Egenskaben showWeeks er jo ikke i datepicer objectet ?

Egenskaben showWeeks er jo ikke i datepicer objectet ?

Det var sådan set også det jeg skrev i min opdatering af det oprindelige indlæg ;)

Den demo jeg har uploadet bruger version 1.6, men den indeholder ikke showWeeks som i version 1.5.3, hvilket jeg først opdaget efter jeg havde lavet mit oprindelige indlæg.

Mit spørgsmål er så om der er en smart måde hvorpå jeg kan få den til at virke alligevel :)

Indlæg senest redigeret d. 17.02.2009 12:05 af Bruger #8254
kan du vise mig en kalender hvor showweeks er på ?

Ellers skal egenskaben bare tilføjes til pluginet, ikke noget jeg vil kaste mig ud i gratis.

/J

Hej Jokke.

Her er en demo side til datepicker:
http://keith-wood.name/datepick.html

Under tab'en "Style" er showWeeks slået til :)

Jeg har ingen intentioner om at betale mig ud af dette, da det i første omgang er ren og skær leg med jQuery UI og dets mange muligheder ;) Desuden vil jeg også hellere selv kode den funktion, hvis der ikke allerede findes noget kode skal kan få features frem igen :)

t