Tilføje Flash/AS2/AS3 som forum kategori

Tags:    programmering

Hej, tænkte på om det var muligt at tilføje Flash, ActionScript 2.0 og ActionScript 3.0 i forumet ? måske bare 3.0 ?

Så tror jeg måske det er smartere med en Flash/Silverlight/JavaFX kategori. Altså en kategori for pluginbaserede indholdsteknologier :)

jaeh det kunne man også, tænkte bare nu er Flash og AS ved at være rigtig stort

Det ville være rigtig fedt at slå den sammen, så kunne man have prototype, mootools, actionscript osv.

evt også facebook scripting?

Det ville være rigtig fedt at slå den sammen, så kunne man have prototype, mootools, actionscript osv.

prototype og mootools (og jquery) har vi allerede en kategori til. Den hedder Javascript ;)

Så tror jeg måske det er smartere med en Flash/Silverlight/JavaFX kategori. Altså en kategori for pluginbaserede indholdsteknologier :)

Det synes jeg ville være en supergod ide.. Ikke fordi det er noget jeg bruger så meget, men udvikleren.dk er nød til at følge med i udviklingen hvis den skal forblive (efter min mening) Danmarks bedste udvikler side:D

Facebook scripting ? - tænker du på applikationer ?

/J

sí.

Facebook Markup Language (FBML)

http://www.amazon.com/Facebook-Cookbook-Building-Applications-Empire/dp/059651817X

okai okai. jeg kommer bare med forslag :-D

Tror slet ikke der er et grundlag for FBML.

Har der overhovedet nogensinde været et spørsmål med relationer til FBML, og hvis ja, har spørgsmålet så ikke været relateret mere til xhtml/css/javascript eller lign. kategori som allerede eksistere?

Hvis man vil have seriøs flash hjælp skal man gå til flashforum.dk, men mht. silverlight/javaFX og dets lige, så kunne det være godt med en sådan kategori. Men hvad så med python, ruby, iPhone dev. og alt det andet?

Det er sjældent der kommer spørgsmål om disse teknologier og de spørgsmål der måtte være kan let presses ind under andre kategorier.

t