Webcam

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Kan man lave et program der ser en andens webcam hvis man har fået tilladelse af computerens ejer. lidt lige som MSN Messengers webcam funktion den skal bare kun køre på den ene pc. kan det mon lade sig gøre?



19 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
kan du oversætte til newbe sprog:P



kan du oversætte til newbe sprog:P


Hvilken del ;)... ?

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Kán man ikke bare skrive:

form1.hide; ??

i formcreate-eventen? Så er formen ikke synlig, ligger ikke i startlinien....

Ville jeg mene..


Mvh...
Allan Nørgaard Kristensen



Kán man ikke bare skrive:

form1.hide; ??

i formcreate-eventen? Så er formen ikke synlig, ligger ikke i startlinien....

Ville jeg mene..


Mvh...
Allan Nørgaard Kristensen


Du kan jo stadig se den i processor på WinXP/NT/2k/2k3 ikke ? Og som program under programmer... For at klare Programmer skriver du bare Application.Title := ''; når programmet starter ! For den anden skal du som sagt hooke NtQueryProcessInformation!

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



kan i ikke oversætte det hele til newbe sprog?



kan i ikke oversætte det hele til newbe sprog?


Hehe... Det er lidt svært at gøre egentligt... Men har kun en ting at sige: Prøv IKKE at hooke NtQueryProcessInformation!!

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Jeg aner ikke en gang hvad det er:D



Tro mig....

sådan er det nogle gange... Jeg forstår heller ikke hvad det er for noget, eller hvad man kan gøre eller hvad der sker ved det:S

Vil du (prøve) at forklare os det, Lasse???


Mvh...
Allan Nørgaard Kristensen



Tænker på om man ikke bare kunne lave et program som henter billederne fra kameraet? Behøver jo ikke være 25fps hvis det skal sendes. Kan jo godt bare være 10 eller 5, og så gemmer den det bare på en webserver (i samme billede) og så henter den anden computer det bare via http://<computerens-ip>/pic.jpg og så bare opdatere det billede 10 eller 5 gange i sekundet.
Ved at Kasper Færch Mikkelsen har lavet en webserver som kører fra en .dll fil.

Et eller andet sted kan du bare installere det program på computeren, og så bare lave at den gemmer sig for proceslinien og kun kører i prosesser hvis du klikker CTRL + ALT + DELETE, og så kan den jo hedde "Winsys.exe" så regner personen det nok ikke ud HVIS du skulle overvåge ham ;)

NB: JEG kan ikke lave det, jeg er bare fuld af gode idéer :P Men vil gerne have koden så man kan se sig selv på sit eget webcam. ;)

- Pelle Ravn

Vi nørder skal have lov til at leve livet!
Programmer PHP, og brug pengene du sparer ved det, på en ny computer :D



<< < 12 > >>
t