Bor du i Hillerød?

Tags:    java

..så leder jeg efter dig! :)

Jeg er en 24årig mand som har igangsat et datamatiker forløb og jeg søger en med viden omkring java-programmering, som har lyst til at lære fra sig.

Jeg kunne godt tænke mig at lære klassers sammenspil, da jeg syntes det virker meget uoverskueligt med mange klasser og jeg ved ikke helt hvor jeg skal lave metoder og hvordan jeg skal bærer mig ad med objekter der bliver flyttet rundt. Noget generelt omkring tankegangen og brugen af flere klasser, havde jeg forstillet mig jeg kunne sætte på plads.

Det kunne være det blev til nogen flere udvidet lektioner omkring nogle flere ting hvis du også er parat til det!

Mht. hvad du så får ud af det, er det straks slemmere, for jeg lever jo af s.u., men jeg vil virkelig gerne lære dette, så vi kunne jo finde en timeløn eller et beløb for en aften vi begge kunne være tilfreds med. Men du skal ikke gøre dette for pengene, men derimod fordi du kan li til at lære fra dig og så ville du hjælpe mig meget med at komme over nogen bump på datamatikervejen!

Håber du er derude!! :)

Vi kan godt brede området ud til nordsjælland/kbh hvis det ville få en til at melde sig, så kunne jeg måske komme forbi dig istedet.. :/

Hey - jeg har slet ikke selv den Java-erfaring du efterspørger, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig - tab ikke modet. Udvikleren.dk har mange brugere, og ikke alle tjekker stedet hver dag. Der kan godt gå nogle dage, før en med de rette kvalifikationer falder over din tråd - men der er garntrisse en eller flere herinde, der passer til profilen.

Held og lykke :)

Måske jeg kan hjælpe? Skriv til mig her på udvikleren og fortæl lidt om hvad du ønsker at lære noget om osv. Jeg bor i Kbh. forresten.

Hvis Lyngby er langt nok nordpå for dig, kan vi snakke om det

t