Har brug for hurtigt svar !!

Tags:    html css

Har postet en gang men har en mistanke om at ikke alle svare på allerede svaret posts.

Jeg har den her hjemmeside:
http://www.kradio.frac.dk/

Hvor den viser en hvid baggrund i Internet Explore, det skal den ikke og jeg kan bare ikke få den væk. Har prøvet flere muligheder men intet ser ud til at virke.

Håber der er nogen kan hjælpe hurtigt, da jeg skal fremvise siden om få timer :D

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm.. Istedet for at bruge en iframe, hvorfor bruger du så ikke bare en <div> og skriver dit indhold deri?

Det gir samme resultat, bortset fra at du får en gennemsigtig baggrund. Hvilket du ikke gør når du linker til en anden side..
Alternativt skal du give din anden side samme baggrund som den du ønsker man skal kunne se.

Det fordi du ikke har taget højde for hvad der skulle bruges inden du er gået igang..

Ellers så prøv at smide transparency="true" ind i din <iframe>..

Fold kodeboks ind/udKode 

Mener du at sætte mit iframe ind i <div> og skriv stylen background-color:transparent; ?

Nope.. Bare helt undlade at have en iframe. Altså, det var jo ikke fordi der stod noget som krævede at man sku bruge php.

Det er tænkt som en midlertidig løsning, hvis du skal vise siden frem snart..

Ja okay.. :D
Men siden virker jo ikke rigtigt uden ifram :(

Det fordi du ikke har taget højde for hvad der skulle bruges inden du er gået igang..

Ellers så prøv at smide transparency="true" ind i din <iframe>..

Ahh, jaa.. Havde misset allow :P

Tak for hjælpen :D
Det ser ud til at virke :D

Jeg valgte at fremvise det i firefox istedet :P

Fold kodeboks ind/udKode 

tror jeg at den korrekte attribut er.

t