Søger webprogrammør/designer til front-side af mellemstort tomandsprojekt

Tags:    html css

Hej alle,

Jeg har i et stykke tid arbejdet med et mellemstort PHP-projekt. Dog er jeg ikke selv den store æstetiske webdesigner og foretrækker klart back-end-programmering, hvorfor jeg agter at holde mig til PHP-delen og således skal bruge en samarbejdspartner. Jeg har forsøgt mig rundt omkring men endnu ikke fundet en seriøs partner. Derfor spørger jeg her.

Projektet omhandler en kalenderside med udvidet funktionalitet. Konceptet går ud på at samle en række funktioner, så siden foruden at være en traditionel personlig kalender fungerer som administrativt og kommunikativt værktøj til masseorganisering hierarkisk og mellem brugergrupper.

Hele back-end tager jeg mig af, således at det eneste PHP du skal anvende, er de funktioner, jeg stiller til rådighed. Projektet forventes ikke umiddelbart at være kommercielt, men som arbejdet bliver fortjensten delt, hvis siden viser sig at være indbringende. Hvis du er interesseret i at indgå i samarbejdet, må du meget gerne skrive her eller sende mig en mail.

Mvh.

Indlæg senest redigeret d. 12.10.2010 20:37 af Bruger #14505
Jeg synes det lød interessant, og jeg ville msåke gerne hjælpe med lidt design. Men jeg vil ikke gøre det gratis. - Billigt, men ikke gratis. :)

Men held og lykke med projektet.

Tak for dit svar.
Ja, økonomien kan være et problem, men som jeg nævnte i #0, giver siden front-end-programmøren afkast i form af en del evt. samlede indtægter fra siden - dvs. en procentdel af medlemsbetaling, reklame og andet.

Ja, men så er man nok nødt til at se en forretningsplan, for at fornemme, hvordan man selv tror, at projektet har mulighed for at vinde indpas.. Nok bare mig. :)

Synes også bare lidt det var synd, at din tråd var helt tom. :)

Uha, jeg har ikke rodet med kommercielle sider før, så hvad mener du med forretningsplan?

Bare sådan overvejelser du gør dig ang. din nye "forretning". Hvem er din målgruppe, hvordan vil du udbrede produktet, koster det penge at starte op? At promovere? osv.. Ret kedeligt, men en god ting at lave, hvis man vil have forretningspartenere, især, hvis man kun kan tilbyde dem en andel af udbyttet.. :)

Hvis du er interesseret i at lave en sådan kan du få meget hjeælp her:
http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan

Der er også en skabelon, der stiller dig alle spørgsmål, og så skal du så svare på dem. Når det er gjort, har du din forretningsplan. :)

God fornøjelse.

er ikke den store designer men eer front-end integrator så hvis du har et design i tankerne vil jeg da godt prøve at lave et udkast lyder som et meget sjovt projekt at være med i

Whoops, jeg kan simpelthen ikke vænne mig til, at Udvikleren ikke sender mails til en, når der kommer nye posts i en tråd... My bad.

Jeg har skrevet lidt her:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=19&tid=487416

Direkte link til layout so far:
(link dødt)

Mht. forretningsplanen kommer det ikke til at koste noget at starte projektet op, og reklamen bliver gjort direkte i form af opmærksomhed på forums og lignende. Evt. omkostninger betaler jeg.

Indlæg senest redigeret d. 12.10.2010 20:39 af Bruger #14505
t