Mouse driver eller noget i den retning :s

Tags:    visual-basic

Jeg står med en lille udfordring. Det er ikke noget livsnødvendigt men er der nogen der ved hvordan man kan kontrollere curserens position ved hjælp af VB.NET eller C#.NET..

Jeg har nemlig fundet min NXT frem så vil prøve at bygge min egen "mus" til at spænde om hele armen...

Jeg tror den kan gøres med User32.dll men ved det ikke.. Løsningen skal også helst kunne virke selvom vinduet er minimeret

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal lave et mousehook og der et par forskellige metoder til dette... Men søg på "Mousehook for (c#/VB.NET)" eller noget i den stil...

Men "user32.dll" er nok et meget passende sted at starte din søgen sammen med noget dllimport...

God fornøjelse.

Hvis du skal have et C# program kørende kan du bare placere din cursor på skærmen ved at gøre således:

Cursor.Position = new Point(200, 800);

Er ikke klar ove4r om det fungerer efter minimering, jeg har to programmer der benytter det, men de er aldrig minimeret, højst skjult bg andre programmer...

Indlæg senest redigeret d. 05.02.2009 09:06 af Bruger #2730
Mange tak for de hurtige svar.. JEg vælger at bruge Brians metode, men Martins var også ganske god. Brians vinder på "belive in the KISS" (Keep it simple stubbet)

t