International webhost

Tags:    diverse

Hejsa jeg overvejer at købe et nyt .com domæne og en serverplads dertil.

Jeg ville lige hører hvilke host der er bedst.
Jeg har før hørt om:
one.com
surftown.com
dreamhost.com
gigahost.com

Er det nogle af dem her jeg skal gå efter. Har selv surftown til anden side nu (http://www.dofler.dk), men har hørt at de skulle være dårlige til at håndtere meget trafik??

Indlæg senest redigeret d. 01.02.2009 18:14 af Bruger #14087
Har brugt one i et godt stykke tid, med en side med meget trafik, og har ikke haft nogen problemer. og der support er bare ti fire!

hvor meget er meget trafik?
bruger selv gigahost.dk og one.com

de køre godt, men tror ik de er gode til meget trafik.
dog er gigahost lidt langsom nogen gange, men man får jo hvad man betaler for ;)

Har brugt one i et godt stykke tid, med en side med meget trafik, og har ikke haft nogen problemer. og der support er bare ti fire!

one.com har ikke givet mig andet end negative oplevelser i de efterhånden lidt for mange år jeg har brugt dem. Dårlig serverstabilitet, og 100% ubrugelig, arrogant, og uprofessionel support. Jeg ville ikke anbefale at røre det elendige firma til selv min værste fjende.

Men, ontopic, hvis du har råd til lidt dyrere, og tilsvarende bedre, service, OG har blod på tanden til at stille dit eget serversystem op, kunne du prøve at tage og kigge på www.slicehost.com

Indlæg senest redigeret d. 01.02.2009 19:58 af Bruger #8223
Lidt offtopic. Jeg har hørt mange gå fra one til unoeuro og været henrykt! Jeg bruger selv unoeuro og jeg har _aldrig_ haft problemer med dem. Deres support er tilmed flinke :)

Har brugt bluehost.com til international hosting og kan kun sige positive ting om dem!

Deres support er meget hurtig (> 15 min) og så er der live chat døgnet rundt, med kompetente folk. Og hvis du ar forespørgeler på extentions eller andet server-relateret lytter de gerne. Derudover er deres host også kompitibel med Zend Framework som jeg selv bruger i stor stil, både med hensyn til extentions men også mht. hvordan deres mappe struktur er opbygget, i modsætning til alle de andre hosts du selv nævner.

Og hvis du får lyst til at leget med Ruby on Rails så er der også plads til det :)

Priserne ligger vist lige omkring det billigste hos surftown, men der er fri plads, trafik og support :D

tak for alle budene, mens vi skal konkludere en den bedste løsning? :lol:

der skal være mulighed for registrering af .com domæne og opgradering hvis jeg får flere besøgende end forventet :P

one.com har ikke givet mig andet end negative oplevelser i de efterhånden lidt for mange år jeg har brugt dem. Dårlig serverstabilitet, og 100% ubrugelig, arrogant, og uprofessionel support. Jeg ville ikke anbefale at røre det elendige firma til selv min værste fjende.

Men, ontopic, hvis du har råd til lidt dyrere, og tilsvarende bedre, service, OG har blod på tanden til at stille dit eget serversystem op, kunne du prøve at tage og kigge på www.slicehost.com

Hvilke slags problemer har du da haft med dem, da jeg i de sidste 3-4 år har kørt hos dem uden problemer :S

Personligt har jeg haft lidt problemer med kimaweb; deres backup er elendig og MEGET langsom,(det tager ofte +15 min at få lov at hente backuppen)

t