PHP-fejlmeddelelse er volapyk for mig

Tags:    php

<< < 12 > >>
He he...
fik lige at vide i Javascript-tråden, at dette spørgsmål handler om PHP... :) Så her kommer det, jeg håber meget, der er nogen derude, der er søde og dygtige nok, til at kunne hjælpe mig...

Jeg får denne mystiske "besked", når man for første gang går ind på en underside med image-viewer på www.lineofdesign.dk:

string(115) "Smarty error: [in template:25 line 109]: syntax error: unrecognized tag 'var' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)" string(111) "Smarty error: [in template:25 line 110]: syntax error: unrecognized tag: (Smarty_Compiler.class.php, line 446)" string(112) "Smarty error: [in template:25 line 110]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)"

men det er som om, at hvis man så refresher siden, så går det væk og bliver væk-agtig...
men det kan jeg jo ikke være bekendt over for mine besøgende...???

Er der nogen, der kan forstå denne PHP-besked?
Hvad skal jeg gøre?

13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du kan snyde lidt, din side virker fint, så du kan bare gemme alle fejl væk (det her har jeg aldrig sagt :D)

skriv det her i toppen af din index.php fil:
<?php
error_reporting(0);
?>

Done!

- Jeg takker igen mange gange... ;)
Også tak til jokke, som sikkert havde et godt råd, men Kenneths råd var lidt for meget "up my alley" idag. :)

Tak begge..

Det er vist brandslukning. - Og får ikke analytics til at virke.

Det er dit CMS der fucker, det kan ikke håndtere javascript med { og } - Kender ikke til systemet, men du burde kunne escape dem med:

{literal} og {/literal}

Prøv med:

Fold kodeboks ind/udKode 

Med andre ord, forsøger php at afvikle det der står mellem {} !

/J

Er det dette, du mente, Jokke?
Jeg er ikke sikker på, hvad det er du vil have mig til at gøre?

-Jeg er faktisk heller ikke sikker på, at jeg føler jeg har et problem?

Jeg kan dog se, at jeg ikke er belevet registreret på google analytics - var der noget med, at jeg har fix-faxet noget, så det går ud over noget andet?

Indlæg senest redigeret d. 19.02.2009 11:03 af Bruger #12606
Jokke...
Jeg tror du har ret...

Jeg satte din kode ind i stedet for min eksisterende analytics-kode, og den viste ikke den sædvanlige skøre meddelelse, da jeg kiggede på min side derefter!!!

Tak...
Nu må jeg blot vente ét døgns tid på at se- og google kan tracke mig... Tak...

<< < 12 > >>
t