PHP-fejlmeddelelse er volapyk for mig

Tags:    php

<< < 12 > >>
He he...
fik lige at vide i Javascript-tråden, at dette spørgsmål handler om PHP... :) Så her kommer det, jeg håber meget, der er nogen derude, der er søde og dygtige nok, til at kunne hjælpe mig...

Jeg får denne mystiske "besked", når man for første gang går ind på en underside med image-viewer på www.lineofdesign.dk:

string(115) "Smarty error: [in template:25 line 109]: syntax error: unrecognized tag 'var' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)" string(111) "Smarty error: [in template:25 line 110]: syntax error: unrecognized tag: (Smarty_Compiler.class.php, line 446)" string(112) "Smarty error: [in template:25 line 110]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)"

men det er som om, at hvis man så refresher siden, så går det væk og bliver væk-agtig...
men det kan jeg jo ikke være bekendt over for mine besøgende...???

Er der nogen, der kan forstå denne PHP-besked?
Hvad skal jeg gøre?

13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
nu kom den.
Fold kodeboks ind/udKode 

ud fra denne bedsked er der en fejl i brugen af 'Smarty_Compiler.class.php' har du postet noget javascript på din side igemmen databasen? da den ikke kan lide 'var' ser det ud til.

jeg får ik nogen fejl på din side..

dog har du en javascript fejl:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvor er det mærkeligt.....
Jeg får selv den der fejlmeddelse når jeg har skrevet noget nyt på en side- eller i en template, så er den gal for den enkelte side igen..

Er du sikker på, at du ikke får fejlmeddelselsen, hvis du klikker ind under f.eks: akryl?

Og øv da! Nu troede jeg lige, at javascripten gik fri...

Øv øv øv...! argh!

Men tak, Kenneth..

Hmmmmm
Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre...:|

du sletter de der 2linjer javascript, de bliver ik brugt til noget afligevel.

og du er ik den eneste der har det problem med det der CMS: http://forum.cmsmadesimple.org/index.php/topic,30032.0.html

jeg kan desvære ikke fremkalde fejlen hos mig.

Indlæg senest redigeret d. 29.01.2009 15:59 af Bruger #3427
Hmmm... Suk...

Ja jeg ville nu gerne fjerne de der to linier, men CMS MS er ikke lige så rar til at fortælle linie-antallet, såeh...
Desuden har jeg nok i nærheden af 4-5 -js'er tilknyttet... Så jeg ved ikke lige..

Jeg giver op - og glæder mig over, at du ikke får nogen fejlmeddelelse...

:)

Tak Kenneth..

nu kom den.
Fold kodeboks ind/udKode 

ud fra denne bedsked er der en fejl i brugen af 'Smarty_Compiler.class.php' har du postet noget javascript på din side igemmen databasen? da den ikke kan lide 'var' ser det ud til.

Vi skrev vist lige på samme tid dér... :)

Ja- jeg har uploaded en del javascript via dens filhåndterings-system

Øh... Var det dette, du spurgte om?

ja, jeg ved ik lige hvad du kan gøre, det er nok ik så let at rette i en php klasse hvis man ik er den store php koder.

tror desvære det er en bug i systemet, og ik noget du kan gøre ret meget ved.

Indlæg senest redigeret d. 29.01.2009 16:20 af Bruger #3427
tror desvære det er en bug i systemet, og ik noget du kan gøre ret meget ved.

Neii?!?
Jamen det er da forfærdeligt!?

Hmm...
Skørt.

Nå, okay.

Jamen tak - alligevel, Kenneth, fordi du gad at prøve at hjælpe mig. :)

du kan snyde lidt, din side virker fint, så du kan bare gemme alle fejl væk (det her har jeg aldrig sagt :D)

skriv det her i toppen af din index.php fil:
<?php
error_reporting(0);
?>

Indlæg senest redigeret d. 29.01.2009 17:23 af Bruger #3427
Det er vist brandslukning. - Og får ikke analytics til at virke.

Det er dit CMS der fucker, det kan ikke håndtere javascript med { og } - Kender ikke til systemet, men du burde kunne escape dem med:

{literal} og {/literal}

Prøv med:

Fold kodeboks ind/udKode 

Med andre ord, forsøger php at afvikle det der står mellem {} !

/J

Indlæg senest redigeret d. 29.01.2009 17:38 af Bruger #5789
<< < 12 > >>
t