Bedømmelse af design

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Vil gerne høre hvad i syens om det design jeg lige lavede. tog ikke så lang tid at lave det ( i photoshop) :D

har endnu ikke lavet den så den vises korrekt i Internet Explore. så hvis i har firefox, se den med det :P

det kan ses her: http://www.mini-shoppen.dk

Indlæg senest redigeret d. 28.01.2009 15:00 af Bruger #11875
20 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Et screenshot af FF fejlen, muligvis det samme som sker med chrome?
http://img218.imageshack.us/my.php?image=32034534kf4.png

Det var bare min cache der skulle tømmes :p

Dog ville jeg nok afsætte lidt mere padding i din footer. Teksten står lidt for tæt på kanten efter min smag :)

Jeg bryder mig ikke om dine knapper. Passer overhovedet ikke i farven, og de ser meget "klippet ind" agtige ud. Hvis du forstår.
Der findes tonsvis af alternativer, men se lige på dem. Der burde blive fundet på noget.

den skulle være rettet til internet explore nu :)

Det ser stadig ikke for godt ud i Chrome...

tjekker lige i Chrome så. har det ikke selv så må lige hente det :)

hvad er der galt med den i chrome?
ligner da det som firefox viser på en prik..

1. Dit header billede er strukket, det er grimt..
2. Knapperne passer ikke ind på siden, både med form og farve.
3. Din header er ikke fuldstændig rund oppe i toppen.. Den er på en måde cuttet lige inden den når at blive helt rundt.
4. Og så er der nu en fejl i FF 3, teksten går ud over bunden.
5. Du mangler en DOCTYPE..
6. Din header har et mellemrum ned til selve indholdet. Ved ikke om dette er meningen..

Jeg ville nok genoverveje farvetemaet.. Finde ud af om jeg vil bruge bløde kanter eller firkanter.. Evt. gøre brug af web 2.0 tiden og smide nogle gradients og skygger i. Alt efter hvad man skal bruge.. Kan personligt bedst li sådan noget :)

i chrome ligger copyright teksten oven i din brødtekst... Dette er måske meningen?

perfekt kritik :)

1. helt enig. har desværrer ikke nogen billeder som må benyttes til web brug uden dumme copyright links. skal lige finde min kat og tage et par stykker af den :D (RETTET)

2. Jeg vil så prøve nogle andre typer knapper og farver :) (Lavet nytT)

3. hovsa :D havde jeg ikke set. Gør den runde del mindre og retter det :) (RETTET)

4. Hmm, jeg har firefox 3.0.5 og der virker det fint... men ser på det også :D

5. Newbie fejl :D retter med det samme :) (RETTET)

6. Det var meningen. (RETTET)

Takker for god kretik :D

Indlæg senest redigeret d. 28.01.2009 19:44 af Bruger #11875
<< < 12 > >>
t