Problemer med body height 100%

Tags:    html css

Hej med jer.

Prøv at besøg www.test.ellyton.com. Læg mærke til den tynde stribe der er over den blå topbjælke. Jeg kan bare ikke få siden til at fylde 100%.
Siden er skrevet i CSS og problemet har stort set været der siden jeg begyndte at bygge den op.
Når jeg previewer den i en browser via dreamweavers preview funktion, så er problemet der ikke. Det opstår først når jeg ligger siden op på mit webhotel. Fejlen kan ses tydeligt i IE, Firefox og Chrome.

I får lige en bid af koden:

html, body {
height: 100%;
height: auto;
margin: 0;
padding: 0;
border: 0;
}

Er der nogen der kan hjælpe mig med denne fejl?

Mvh Benjami

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej med jer.

Prøv at besøg www.test.ellyton.com. Læg mærke til den tynde stribe der er over den blå topbjælke. Jeg kan bare ikke få siden til at fylde 100%.
Siden er skrevet i CSS og problemet har stort set været der siden jeg begyndte at bygge den op.
Når jeg previewer den i en browser via dreamweavers preview funktion, så er problemet der ikke. Det opstår først når jeg ligger siden op på mit webhotel. Fejlen kan ses tydeligt i IE, Firefox og Chrome.

I får lige en bid af koden:

html, body {
height: 100%;
height: auto;
margin: 0;
padding: 0;
border: 0;
}

Er der nogen der kan hjælpe mig med denne fejl?

Mvh Benjami

Hej Benjamin,

Det der har ikke noget at gøre med din css, men med dit frameset at gøre:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Prøv at rette:

til:

Hvis det ikke virker bare med en stjerne, så prøv 0% og 0px

M.v.h. Johnny

Indlæg senest redigeret d. 28.01.2009 12:36 af Bruger #6080
prøv at tilføje px efter 0 i alle rækker

Jeg har nu tilføjet px efter samtlige 0'er i mit stylesheet. Det har desværre ikke gjort nogen forskel.
Læg evt. mærke til at også scrollbaren er skubbet ned ad. Den burde vel slutte helt oppe ved toppen.
Hvis man kører musen hen over den smalle stribe, aktiveres musens cursor og du kan trække i websiden....? Det er lidt mærkeligt.

Hvorfor f... er det i en frame :) ?

/J

Hej Johnny

Det tror jeg du har helt ret i. Jeg har slet ikke overvejet at det kunne være det. Det er jo bare noget jeg har copy / pasted fra min host da jeg skulle oprette subdomæner.
Super træls.
Desværre ser det ikke ud til at din løsning har nogen effekt.
Jeg må trøste mig med at siden kun ligger på dette domæne i test og opbygningsperioden.

Tak for det :o)

Indlæg senest redigeret d. 28.01.2009 13:22 af Bruger #14475
t