Mit nyeste påfund

Tags:    grafik webdesign

Her de seneste dage er jeg begyndt at bruge Photoshop igen, efter en længere pause.

Jeg har af samme grund, fulgt nogle tutorials, bl.a. en her inde fra

Her er mine resultater, hvad synes i?
Ris og ros modtages meget gerne

Billede 1

Billede 2

Kunne ikke lige få den til at lave direkte link

Indlæg senest redigeret d. 27.01.2009 21:55 af Bruger #14625
Jeg synes ideen med jordkloden er fin- og lynlåsen fungerer også okay.
Men den hudfarvede tingest (månen?) der dukker op nedenunder er knap så realistisk - pga farven..

Desuden synes jeg ikke skriften passer til billedet. Billedet er sådan lidt sci-fi-agtig og skriften er sådan lidt bryllups-agtig...

Men sjov ide.

Jeg synes du er sluppet utroligt godt fra det ild. Det er rigtigt flot lavet.
Den nederste række bogstaver er nok for svære at læse fordi de næsten har samme farve som baggrunden

Tak for de fine ord. kan godt se hvad du mener med teksten , både angående det ene og det andet billede... Grunden til at jeg valgte at putte Mars som det faktisk er inde i jorden var mest fordi, jeg ikke rigtigt kunne komme på nogle bedre idé, men kan godt se det kommer til at se lidt dumt ud.. :P

Ideen er da god nok, men når folk tænker på Mars- tænker de nok mest på "den røde planet" måske hvis du lagde et rødt filter ind over mars, ville man bedre kunne forestille sig det. ved godt det er snyd... -Men alligevel... ;)

- Bare en idé

Ja, det kunne man sagtens eller så skulle man bare finde på et eller andet at putte ind i ? :P

t