Destroy/free i onclickbutton???????

Tags:    delphi

Hej

jeg har create en button runtime, og nu vil jeg
gerne "Destroy/free" denne button, når man har
trykket på den. Er dette muligt????




3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vet ikke hvordan man fjerner feilen når man klikker med musa på knappen, men det virker når du trykker på SPACE eller ENTER. Noen andre som vet?
Fold kodeboks ind/udKode 


-------------------------------------
I am AGAINST TCPA!!
[ http://www.againsttcpa.com/ ]
-------------------------------------
Mvh
DiZpel



Så vidt jeg husker det, så kan det ikke bare gøres fordi den forsøger at sende en message efter du har free'et den, og derfor er den selv nil, dette giver naturligvis en access violation. Måden jeg er kommet ud over det på er ved at sende en message til mig selv! Det vil sige lave en message handler der nedlægger knappen, og så ved tryk på knappen sender denne besked, dette gør at knappen er færdig med at behandle din onclick event når du så fjerner den.....

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Så vidt jeg husker det, så kan det ikke bare gøres fordi den forsøger at sende en message efter du har free'et den, og derfor er den selv nil, dette giver naturligvis en access violation. Måden jeg er kommet ud over det på er ved at sende en message til mig selv! Det vil sige lave en message handler der nedlægger knappen, og så ved tryk på knappen sender denne besked, dette gør at knappen er færdig med at behandle din onclick event når du så fjerner den.....

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)


Det Lyder godt. Men har du ikke et stykke code eller
ex. man kunne se??



t