PHP/MySQL Programmør SØGES

Tags:    php

Hej.
Jeg står og skal bruge et lille custom PHP community.

Følgende funktioner skal bruges:
Opret brugere (rette og slette brugere kan vi selv gøre igennem MySQL)

Oprette "artikler" med HTML koder (Her skal det være muligt at oprette en artikel hvor man kan poste en html kode. Html koden skal så vises i action også bare selve kildekoden bagefter). Her skal der være et lille backend script, hvor at jeg kan godkende alle disse koder før de bliver vist på siden.

Point system, som skal køres sammen med Euroads.dk PNI system (dette er ikke så svært!)

Alt i alt, burde dette ikke være nogen svær opgavel. Men pga. manglende tid har jeg valgt at out source den!

Hej Danny,

Jeg har flere års erfaring med PHP/MySQL samt optimering heraf til "high traffic sites".

I kan kontakte mig på melgaard [at] tixz [dot] dk med mere info omkring budget, deadline osv.

Beskriv lige et "high traffic site" scenarie ;)

Det er bare det ord jeg bruger som synonym overfor ikke-så-teknik-stærke-personer når jeg skal fortælle at applikationen jeg udvikler kan klare mange requests pr. sekund hvis serveren kan klare det. Altså caching af alle de dyre funktioner, caching og optimering af database kald osv. :)

Jeg har også lavet flere sider der tog imod 10.000 brugere pr. dag så jeg ved hvad der virker og hvad der ikke gør i sådanne sammenhænge.

Indlæg senest redigeret d. 24.01.2009 14:34 af Bruger #10647
Det lyder jo helt fint, kan man se eksempler på det?

Det har mest været kampange sites så det eneste der er oppe nu er: http://phb2.dk/lidtmere/

Men det er desværre ret aflukket som du kan se når du kommer ind på siden.

Denne side er dog ikke det jeg vil kalde effektiv da den sender en ret stor fil til requesteren, men den webservice der kører bag ved er optimeret så meget som det overhovedet er muligt, hvis man vil bibeholde samme funktionalitet.

t