PHP-funktioner

Tags:    php

<< < 12 > >>
Er der nogle der kender en god side med forskellige php-funktioner? Ikke noget til OOP, og heller ikke de indbyggede funktioner i php. Men et sted hvor der ligger en masse blandede funktioner til forskellige ting..

Tak -
Quincy

Den er genial den side, sniplr.com.. Den kendte jeg ikke...

Og grunden til at jeg ikke bruger klasser er at jeg simpelthen ikke har haft tid til at sidde mig ind i det, og har også lidt svært ved at lære det. Synes sgu ikke lige det hænger så godt fast...

Den er genial den side, sniplr.com.. Den kendte jeg ikke...

Og grunden til at jeg ikke bruger klasser er at jeg simpelthen ikke har haft tid til at sidde mig ind i det, og har også lidt svært ved at lære det. Synes sgu ikke lige det hænger så godt fast...

Så må du se at få lært det :-)

Se det som en sammenkobling af data og funktionalitet.

I stedet for:

Fold kodeboks ind/udKode 

...kunne man have:
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 22.01.2009 22:20 af Bruger #2695
Grunden til jeg har svært ved det tror jeg er at der skal skrives pænt meget, at jeg så panikker hehe.. Det er nok også fordi at de eksempler man ser ikke er noget man kan forestille sig brugt i nogen sammenhæng.. Sådan med biler, og lave kaffe osv.. Og så kan jeg ikke se mig ud af det hehe.. Men helt klart det er smart, og skal sgu også ha givet den en skalle :)

Grunden til jeg har svært ved det tror jeg er at der skal skrives pænt meget, at jeg så panikker hehe.. Det er nok også fordi at de eksempler man ser ikke er noget man kan forestille sig brugt i nogen sammenhæng.. Sådan med biler, og lave kaffe osv.. Og så kan jeg ikke se mig ud af det hehe.. Men helt klart det er smart, og skal sgu også ha givet den en skalle :)

hehe...det skal du ikke være ked af. At forstå den objekt orienterede tankegang er sværere end at lære at programmere, så mange springer over. Og dét giver ikke pæn kode :)

Nej og det er jeg også klar over :) SKAL også have det lært.. for det gør sgu også kodningen meget nemmere, og kan genbruge meget bedre, og ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken flere gange :)

<< < 12 > >>
t