Kan du tale om PHP til et offline event ?

Tags:    php

Hejsa :)

Jeg står og skal bruge nogle talere der kan fylde 3 "speaker slots"
ud, og jeg håber på at nogle af jer ville være friske på sådan en
tjans :)

3 forskellige emner (må selvfølgelig gerne relatere til hinanden) som hver skal vare en times tid. Emnerne kan man selv vælge, men jeg forslår selvfølgelig, at man vælger noget der er nemt at forholde sig til og relevant.

Lad mig høre hvad i synes ?

I kan læse om arrangementet her: http://blogs.msdn.com/danielmf/archive/2009/01/15/community-days-2009-maj-m-ned.aspx

Alle er velkomne, det blive gratis og sikkert rigtig hyggeligt!

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Daniel,

Placer det en weekend i HT området, så kommer jeg med glæde.

Ligger det ikke en weekend, vil jeg gerne høre om forventniger til talere og specifikke emner som de komemr ind på. Så skal jeg enten kunne argumentere med at det er arbejds relevant, eller promovere virksomheden til arrangementet.

Så lige at det ligger i PHP forum, og det er ikke rigtigt noget som benyttes hvor jeg arbejder.

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 19.01.2009 14:09 af Bruger #12836
Jeg er først og fremmest nysgerrig efter at høre, hvilke kvalifikationer en sømand har til at lave helstegt pattegris? :P No offence imod sømænd, naturligvis.

Du må meget undskylde mit sene svar, men jeg får ikke mails hver gang der sker noget i tråden (hvorfor ved jeg ikke). Arrangementet løber af stablen d. 28 maj i Kbh :)

Mine forventninger til talere er selvfølgelig, at de forsøger at lave en god præsentation omkring deres udvalgte emne.

Du må gerne promovere virksomheden du kommer fra, i din præsentation.

Send mig en mail hvis du har lyst til at lave en præsentation (danielmf at microsoft.com)

/Daniel

Hej Daniel,

Placer det en weekend i HT området, så kommer jeg med glæde.

Ligger det ikke en weekend, vil jeg gerne høre om forventniger til talere og specifikke emner som de komemr ind på. Så skal jeg enten kunne argumentere med at det er arbejds relevant, eller promovere virksomheden til arrangementet.

Så lige at det ligger i PHP forum, og det er ikke rigtigt noget som benyttes hvor jeg arbejder.

Med venlig hilsen
Ieet

Så længe grisen er død er sømanden klar :)

Jeg er først og fremmest nysgerrig efter at høre, hvilke kvalifikationer en sømand har til at lave helstegt pattegris? :P No offence imod sømænd, naturligvis.

t