hjælp til logo

Tags:    grafik webdesign

skal have skiftet farve på et logo men når jeg bruger color replace skifter logo'et kun var på neglene, her er billedet :
Bilede sagen er den at alt det der er sort skal være hvidt og trans bg, ville være fedt hvis nogen lige gad at hjælpe mig :) ogsev fortælle hvordan de gjorde :D

Indlæg senest redigeret d. 17.01.2009 15:16 af Bruger #14504
6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Uden at have prøvet kunne jeg godt forestille mig at det kunne klares med et nyt lag ovenpå, som har den farve som neglene og læberne skal have. Laget skal derefter sættes til "screen".

Grund til at jeg tænker på det, er fordi dit logo jo ellers er sort og hvis, og de bliver jo ikke ændret med "screen".

Hej Signe

Dit link virker ikke..

'Replace Color' i Photoshop virker på denne måde:

1. Vælg den farve der skal erstattes (ved at trykke på den farvede boks ud for 'Color:' og vælge farven, endten med 'Eyedropper Tool' eller med 'Color Picker' boksen).
2. Vælg den farve den skal erstattes med (ved at trykke på den farvede boks over 'Results' og vælge farven på samme måde som før, eller ved at ændre på 'Hue', 'Situration' og 'Lightness').

Håber det kan hjælpe dig ;)

Hej Signe,
Linket virker ikke lige pt, men jeg kan se dét som Johnny har uploadet.
Og på baggrund af det, så ville jeg altså gentegne hele logoet i Illustrator - så har du en vektorfil der kan skaleres som du har behov for, og det er nemt at ændre farver.
Du ville evt. kunne bruge Illustrator's LiveTrace funktion, forestiller jeg mig.

Hej Signe,

Jeg er ikke helt sikker på hvad det der skal gøres, men har prøvet at lave et forsøg:

http://img510.imageshack.us/my.php?image=neelanailartcopyfn8.png

Er det noget i den stil?

M.v.h. Johnny Rasmussen

Det ville jeg skynde mig at takke ja tak til Signe, så kan du bruge dit logo overalt.

Evt få Christina til at ligge lidt år 2000+ ind over.

/J

Jeg kan opfordre dig til at besøge www.bestsite.dk og smide et indlæg i denne debat også. Der er brugere der lever af at lave logoer, og er klar til at rådgive dig helt gratis.

t