For mig at se er den største fejl da at Dell leverer et andet OS end det hun har bestilt (det er i hvert fald sådan jeg læser artiklen), hvor efter en Linux glad supporter overtaler hende til at beholde det. Come on gutter, hvis en person ringer ind og beskriver tingene som at "de ikke ser ud som de plejer", når det er et helt andet OS, tyder det så på at det er en person der vil være tjent med et andet OS? Om Linux er klar til desktop markedet synes jeg ikke vi skal diskutere her, men det er da klart problematisk at hun ender ud med et OS som hun ikke kan bruge, hvilket artiklen jo fint beskriver.
...at det ligefrem skulle være årsag til at hun dropper ud af sin uddannelse er måske liiige i overkanten, men hey, en computer med et forkert leveret OS alene er jo ikke nogen historie
Jeg tvivler oprigtigt på, at Dell har solgt hende en Ubuntu-maskine hvis hun reelt har bestilt en Windowsmaskine.
Hun har med al sandsynlighed ikke vidst hvad "Ubuntu" betød da hun bestilte maskinen, og per automatik gået ud fra at der var Windows på maskinen - for det er der jo altid. Eller også har hun slet og ret slet ikke kigget efter hvilket OS der lå på, men kun på prisen(som jeg, uden at have tjekket efter, kunne forestille mig har været mere studievenlig).