Grafikker / medhjælper søges!

Tags:    grafik webdesign

Hej.

Jeg er en ung gut på 17år. som søger en ung partner. som er frisk på at komme ind i et ungt miljø. vi ser meget gerne at dem som vil være med i projektet er ( 15 - 19år ). Vores koncept er meget stærkt og har allerede nu fået stor respons og gode sponser aftaler. Det eneste vi skal have lavet er sådan set bare grafikken og kodningen. men det er dog ikke den største opgave. du er velkommen til at kontakte mig add. min msn : events@live.dk

- daniel.

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Daniel,

Et websted hvor klubber kan promote sig selv?

Du er godt nok eventmager, så du må jo have kontakterne i orden.

Men forudsat at det er det som er tanken, er jeg "nysgerrig" omkring hvad der skulle gøre lige netop DET til WEBSTEDET som folk checker for events?

Hvilken mængde penge og reklamekraft er sponsorerne villige til at kaste efter projektet (en stor del til markedsføring)? Hvordan vil det blive promoveret?

Og er der nok sponsorer og klubber som deltager, til at besøgende har en følelse af at det er "alle de fede klubber" som er derpå?

Ingen checker et websted som de ikke kender. Og ingen besøger websteder uden indhold. Ingen placerer indhold på et websted uden besøgende.

Jeg tvivler på at der kommer svar på nogle af spørgsmålene. Men BETALING kunne vægtes højt, når alt havd der bliver skrevet er "ungt miljø", "stærkt koncept" og "sponsorer" - vil du arbejde?

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Daniel!

Jeg er helt klart frisk på det men ser også gerne nogle af Ieet's spørgsmål besvaret:

er der nok sponsorer og klubber som deltager, til at besøgende har en følelse af at det er "alle de fede klubber" som er derpå?

Hvilken mængde penge og reklamekraft er sponsorerne villige til at kaste efter projektet (en stor del til markedsføring)? Hvordan vil det blive promoveret?

Evt. betaling?

Jeg bliver 15 den 22. denne måned, så det "krav er opfyldt". Hvis du gerne vil have lidt mere at vide, så send en e-mail. Jeg har tilføjet dig på MSN.

t