Tags:
php
Hej.
Jeg er en ung gut på 17år. som søger en ung partner. som er frisk på at komme ind i et ungt miljø. vi ser meget gerne at dem som vil være med i projektet er ( 15 - 19år ). Vores koncept er meget stærkt og har allerede nu fået stor respons og gode sponser aftaler. Det eneste vi skal have lavet er sådan set bare grafikken og kodningen. men det er dog ikke den største opgave. du er velkommen til at kontakte mig add. min msn : events@live.dk
- daniel.
6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Hej Daniel,
Et websted hvor klubber kan promote sig selv?
Du er godt nok eventmager, så du må jo have kontakterne i orden.
Men forudsat at det er det som er tanken, er jeg "nysgerrig" omkring hvad der skulle gøre lige netop DET til WEBSTEDET som folk checker for events?
Hvilken mængde penge og reklamekraft er sponsorerne villige til at kaste efter projektet (en stor del til markedsføring)? Hvordan vil det blive promoveret?
Og er der nok sponsorer og klubber som deltager, til at besøgende har en følelse af at det er "alle de fede klubber" som er derpå?
Ingen checker et websted som de ikke kender. Og ingen besøger websteder uden indhold. Ingen placerer indhold på et websted uden besøgende.
Jeg tvivler på at der kommer svar på nogle af spørgsmålene. Men BETALING kunne vægtes højt, når alt havd der bliver skrevet er "ungt miljø", "stærkt koncept" og "sponsorer" - vil du arbejde?
Med venlig hilsen
Ieet
sys det lyder som et meget interressant projekt kunne da godt tænke mig at få lidt mere afvide om det så hvis du stadigvæk søger nogle til at hjælpe så skriv på andreashjorth@projectwee.dk
0
Er der penge i projektet
?
0
Hej Ieet.
Jamen arbejds skal der, samt giver vores sponsor reklame m.m. det er tøj butikker som Marcus, Solid m.m. Så der er der også lidt at hente.
Jeg vil så lige sige at det som vi laver er ikke for alle natklubber i danmark!
Det vil hoved sagligt være for vores club events ( The Plaze, Buddy Holly, Piccadilly m.m. ). Hvor disse events vil komme ud. Samt smider vi store bannere op til vores events.
Præcis, jeg har skaffet samarbejde med nogle af landets mest besøgte clubs. Om event og web-page aftale. Så alle disse ting er sådan set i hus. Dem har jeg haft siden December 08.
Vh Daniel
0
Mangler lige lidt..
De ting som skulle gøre hjemmesiden intra. at besøge. Skulle bla. ligge i at vi opbygger members group. Samt laver vi kort til vores events (lidt alla bank kort),
Hjemmeside ville også komme til at have et sms-nyhedssystem. Hvor vi sender gode tilbud ud til members. m.m.
Og vores gæsteliste system skulle også kunne have interesse hos andre natklubber end lige vores events(:
0
Så der skal også kodes et sms-nyhedssystem? =) Det virker lidt som en større opgave end du lægger op til i starten... Men kan du evt. give lidt flere detaljer om hvad der skal laves?