Nyt projekt

Tags:    programmering

Jeg har længe tænkt over at åbne en side, for internet tilhængere. En side der Bl.a. har forum hvor der kan diskuteres diverse ting, som programmering, problemer m.m. Derudover skal der også være et nyhedsystem som kan bringe vigtige nyheder, som at siden kan gå ned eller andre ting. På samme måde som nyhedsystem, skal der også være et artikelsystem med nyheder fra den virkelige verden. For at folk skal kunne diskutere online, udover forummet ville det være fedt med en tagwall, som skal være i communityet. Der skal også være "Min profil" "Ret profil" "Top 20" "Indbakke" "Din statistik"

Jeg har ikke tænkt på mere endnu, men jeg vil meget gerne tage mig af designsne og det skriftlige, hvis der er en hurtig og grundig programmør, der frivilligt vil være med.

Jeg synes at du skal starte med at besvare spørgsmålene:

Hvordan er din side bedre end de 12000 tilsvarende sider?

Hvordan får du lokket folk til at bruge dit system i stedet for de mange andre?

Hvor realistisk er det at dit projekt bliver til en succes?

Det er bestemt ikke for at være negativ.

Jeg har længe tænkt over at åbne en side, for internet tilhængere. En side der Bl.a. har forum hvor der kan diskuteres diverse ting, som programmering, problemer m.m. Derudover skal der også være et nyhedsystem som kan bringe vigtige nyheder, som at siden kan gå ned eller andre ting. På samme måde som nyhedsystem, skal der også være et artikelsystem med nyheder fra den virkelige verden. For at folk skal kunne diskutere online, udover forummet ville det være fedt med en tagwall, som skal være i communityet. Der skal også være "Min profil" "Ret profil" "Top 20" "Indbakke" "Din statistik"

Jeg har ikke tænkt på mere endnu, men jeg vil meget gerne tage mig af designsne og det skriftlige, hvis der er en hurtig og grundig programmør, der frivilligt vil være med.

Hvis du virkelig mener, at verden har brug for endnu et forum, hvorfor så ikke basere det på et af de mange gratis CMS systemer ?
F.eks. Drupal (www.drupal.org). Så får du det hele forærtet og skal selv kun levere indholdet.

Jeg synes at du skal starte med at besvare spørgsmålene:

Hvordan er din side bedre end de 12000 tilsvarende sider?

Hvordan får du lokket folk til at bruge dit system i stedet for de mange andre?

Hvor realistisk er det at dit projekt bliver til en succes?

Det er bestemt ikke for at være negativ.

Hehe, du var lige lidt hurtigere end mig :)

t