"fade" overgang med javascript

Tags:    javascript

Hejsa, jeg søger et script som kan lave en blød overgang (fade?) når jeg skifter side på min hjemmeside

er der en som ligger inde med sådan et script ville det være rigtig dejligt :).

Hvis jeg kunne javascript ville jeg have lavet det selv :P, men kan jeg ikke og hvorfor skabe den runde tallerken når den allerede findes :P

Tak på forhånd

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det der spørges om er hvad brugeroplevelsen angår en meget dårlig idé. En bruger er blandt verdens mest utålmodige mennesker. En side skal give respons inden for 2 sekunder, og hele siden skal være hentet inden for maks. 5-8 sekunder. Alt der er over, så er de fleste brugere væk.

Jah men siden skal også loade på 1 sec. det skal bare komme sån fade frem bare rigtig hurtigt,

ligesom fx. på facebook når man kigger på billeder så fader det lige frem hurtigt :P, de links i har kommet med har jeg ikke kunnet få til at virke / fundet ud af at sætte rigtigt op,

kan i måske finde en tutorial?

Tak på forhånd :)

Der er tutorials på alle de hjemmesider vi har linket til.

Kig på et framework som JQuery, hvis det skal gøres let. Der er funktioner som "fadeIn" og "fadeOut"

Hej Simon,

Har du i det hele taget googlet "JavaScript fade" ?

http://www.javascriptkit.com/script/script2/fadeinout.shtml

Med venlig hilsen
Ieet

Kig på et framework som JQuery, hvis det skal gøres let. Der er funktioner som "fadeIn" og "fadeOut"

Der er også Mootools.

Men ja, et JS-framework tror jeg vil hjælpe en del - specielt fordi der også er en masse andre features man kunne ønske sig.

Indlæg senest redigeret d. 13.01.2009 17:44 af Bruger #8223
Jah men siden skal også loade på 1 sec. det skal bare komme sån fade frem bare rigtig hurtigt,

ligesom fx. på facebook når man kigger på billeder så fader det lige frem hurtigt :P, de links i har kommet med har jeg ikke kunnet få til at virke / fundet ud af at sætte rigtigt op,

kan i måske finde en tutorial?

Tak på forhånd :)

t