3D Grafikker søges!

Tags:    grafik webdesign

3D grafikker søges.

En ven og jeg har startet et lille projekt op. Og kunne tænke os en grafikker eller flere ;).
Projektet er et 3D spil. Som har en unik ide i sig. Ingen detaljer rigtigt kan nævnes. Ud over det er et spil og har noget med Spejder at gøre. Synes du det er noget for dig og har lidt tid til overs?.
Så hvis du kan lave 3D karaktere, rigge, og animere dem, og har lyst til at være med, så skriv til runenielsen@ronay.dk.
Du arbejder helt gratis, dog hvis spillet nogensinde kommer ud rigtigt osv. kan du få en andel efter aftale. Og navn et sted ;).
Jeg er 12 år.(snart 13!) min ven er 15 år.(snart 16!)
Vi vil ha' en demo klart snart til dem der vil være med i det ;).
Useriøse svar bedes blive ude vi respektere jer, så respekter os ;)

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Rune,

Der kommer kun seriøse svar her. Også selvom der kan forekomme kritik. Dette er en kritik.

I efterspørger gratis arbejde, og er tilbageholdende med informationer. Dermed er det ikke muligt at overveje hverken om projektet er spændende, om der er indtjænings potentiale eller hvor stor arbejdsbyrde som skal til.

Hvis der er nogen 3D grafikkere som mangler arbejde, har jeg 250-500,- til 3D modeller på bestilling. Ca. 13.000 polygoner for karakterer, op til 24 bones, 4 animationer. Og op til 2000 polygoner for objekter [enkelte på flere].

Beklager Hijacken af jeres tråd til egen reklame.

Med venlig hilsen
Ieet

I vil ikke have useriøse svar siger I... Tror du så vi gider at have useriøse poster..?

Hvis vi bare tager et eksempel på IO interactive. Et dansk spilfirma, i Købanhavn, over 200 medarbejdere. De bruger jo nok 1½ år på at lave èn ny udgave af Hitman. Og hvis du vil lave det der unikke spejder spil, ville det nok tage dig 1½ år bare for at lave en brøkdel..
Og så vidt jeg kan se på dine teknologier kan du css, html, php og MySQL.
Ehm........ Der står ikke Deplhi, C++, C, C#, VB, eller noget som helst?
Altså for at blive uddannet som spil programmør skal man først "lige" have 3 år på gymnasiet. Derefter 3 eller 5 år på. Universitetet. Og der udover 2 år for at blive spil progammmør.(Der findes sikkert også andre veje, men det er cirka det samme vil jeg tro!)
Så synes det lyder ret Naivt dude..
Men hvis du ikke opgiver ideen, så er det her et god sted at starte:
Link til The Game Creators
Også:
Leadwerks.com
Du skulle hellere prøve at lave noget i Flash, så med noget Actionscript 3 og Javascript :)..

PS, lige et ordsprog:
"Et er et søkort at forstå, et andet skib at sejle" - Gajolpakke xD

Andreas

Fint nok ;)
Grunden til jeg ikke er til at gi' info ud er nok at jeg ser ideen som unik.
Ikke den største mål gruppe men heller ikke en mål gruppe man har prøvet at bruge før.
Men jeg kan da komme med en smule info

Det hele handler om spejder(et spejder spil).
Og man starter som mini og skal træne sig op til Senior.
jeg ved ikke om der er så mange penge i det.. men jeg tror da det kan blive et fedt spil ;)
Men grunden til jeg tror der bare er en smule i det er at det kan bruges som et lærings spil, om hvordan man er spejder osv.
Håber det var en smule info ;)

t