over et domæne

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Kender surftown, hvor man kan hoste over et domæne på et webhotel. Har dog hørt dårlige rygter om surftown, derfor er jeg på udekig efter et webhotel, hvor jeg kan have flere domæne inkluseret på samme webhotel.

Hvis du er i tvivl om en online virksomhed, så tjek den på Trustpilot. Surftown ser ud til at klare sig forholdsvist godt ifølge anmeldelserne: http://www.trustpilot.dk/review/www.surftown.dk
Der er flere webhoteller her: http://www.trustpilot.dk/category/webhotel

Kan personligt anbefale Gigahost. Det er både billigt og så tænker de på hvad kunderne egentlig har brug for. Kan kun anbefales og jeg har selv flere webhoteller der. (For flere forskellige kunder)

Jeg styre et webhotel på surftown med 3 domæner på. Ja de tager penge for de ekstra 2 domæner (har kun basis hotel), men mit indtryk er at de køre stabilt.

Jeg har hørt meget dårlige ting om Gigahost, så hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra dem.

Jeg har også meget dårlige personlige erfaringer med one.com, så dem vil jeg også fraråde.

web10.dk er gode, og tilbyder den specifikke service du eftersøger, med flere domæner pr. webhotel. Dog har deres mysql-servere det med at ryge sig en tur en gang imellem, hvilket jeg finder lidt belastende(så belastende at jeg er skiftet til sqlite på min blog).

Jeg overvejer selv at kigge på unoeuro.dk til fremtidige projekter.

@Per:

Hvilke problemer har du haft?

Jeg stod selv og ville have valgt web10.dk dengang jeg startede men blev frarådet dem på det kraftigste pga. instabilitet og dårlig support.

Indlæg senest redigeret d. 07.01.2009 14:26 af Bruger #10647
Nu har jeg hidtil ikke beskæftiget mig med webhoteller hver man kan have mere en et domæne på samme hotel.
Når man smidder et ekstra domæne derind, bliver der så oprettet en ekstra f.eks. www mappe, eller ligger det og roder rundt i en stor bunke?

@Per:

Hvilke problemer har du haft?

Jeg stod selv og ville have valgt web10.dk dengang jeg startede men blev frarådet dem på det kraftigste pga. instabilitet og dårlig support.

Jeg har aldrig selv brugt Gigahost, hvis det er dem du hentyder til, så jeg skal ærligt indrømme at det kun er hearsay jeg fraråder udfra. Det er dog folk jeg kender, der har haft problemerne(dårlig support, ustabile servere, dårlig sikkerhed mv.), og jeg stoler på at de ikke lyver ;)

Hvis du tænker på one.com, så er problemet først og fremmest en meget arrogant og hjælpeløs support. Dernæst lader det til at de har svært ved at håndtere deres servere på en effektiv måde, for jeg har flere gange måttet kontakte dem med problemer på mit webhotel, der viste sig at skyldes et højt PHP-load fra et andet webhotel på samme server(effekten var blank skærm i cirka 10 minutter når man forsøgte at tilgå mit webhotel/andre webhoteller der delte serveren).

Med web10 har jeg absolut ikke oplevet andre problemer end dem jeg nævnte med hensyn til ustabile MySQL-servere - hvilket dog så også er en kraftig torn i øjet.

Indlæg senest redigeret d. 07.01.2009 17:15 af Bruger #8223
Har tænkt meget på one, da de har en utrolig god support ved jeg, men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge :/

Har tænkt meget på one, da de har en utrolig god support ved jeg, men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge :/

Som sagt, så har jeg ikke andet end dårlige oplevelser med one.com's support. Uintelligent, ingen kreativitet og en arrogant tone overfor kunder. Deres support er 100% ubrugelig.

Prøv at åbne et support vindue og tag tid. Sidste jeg prøvede at få support hos one.com lukkede jeg vinduet da jeg havde ventet 45 min og endnu ikke var kommet igennem.

@Per:

Det er jeg ked at at høre :(
Hvor lang tid siden er det at de har brugt gigahost.dk?
Jeg har slet ikke oplevet de problemer du nævner.

<< < 12 > >>
t