@Per:
Hvilke problemer har du haft?
Jeg stod selv og ville have valgt web10.dk dengang jeg startede men blev frarådet dem på det kraftigste pga. instabilitet og dårlig support.
Jeg har aldrig selv brugt Gigahost, hvis det er dem du hentyder til, så jeg skal ærligt indrømme at det kun er hearsay jeg fraråder udfra. Det er dog folk jeg kender, der har haft problemerne(dårlig support, ustabile servere, dårlig sikkerhed mv.), og jeg stoler på at de ikke lyver
Hvis du tænker på one.com, så er problemet først og fremmest en meget arrogant og hjælpeløs support. Dernæst lader det til at de har svært ved at håndtere deres servere på en effektiv måde, for jeg har flere gange måttet kontakte dem med problemer på mit webhotel, der viste sig at skyldes et højt PHP-load fra et andet webhotel på samme server(effekten var blank skærm i cirka 10 minutter når man forsøgte at tilgå mit webhotel/andre webhoteller der delte serveren).
Med web10 har jeg absolut ikke oplevet andre problemer end dem jeg nævnte med hensyn til ustabile MySQL-servere - hvilket dog så også er en kraftig torn i øjet.
Indlæg senest redigeret d. 07.01.2009 17:15 af Bruger #8223