Hjælp til caseopgave

Tags:    programmering

Hej alle..

Vi er nogle studerende, der fatter brik af vores opgave. Vi har fået til opgave, at udarbejde en brugrænseflade til et simpelt IT-system, baseret på en access database. Systemet skal programmeres i JAVA og ASP.

Vores problem ligger primært i at få databasen til at snakke med systemet.

Vi vil gerne betale os fra at få hjælp til opgaven, men det er vigtigt at vi selv er til stede, da vi skal kunne forklare koderne. Ligeledes skal det foregå i den her uge. Vi er bosat i Københavnsområdet.

Skriv hvis du er interesseret i nogle lette penge, så skriv tilbage.

På forhånd tak..

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Joe,

Jeg vil skam gerne hjælpe. Men det koster dyrt, til 175,- i timen for tid hvor i skal have hjælpe til at lave det. Og 350,- hvis jeg skal lave det.

Et lille eksempel som gør det i gerne vil have, med en times forklaring (burde være nok til at i selv kan arbejde videre) vil altså ligge i 550,-.

Beklager meget den høje pris.
Selvom jeg ganske godt kan lide at hjælpe online - specielt med at gøre studerende bedre, mangler mit arbejde flere overarbejds timer og betaler mere end hvad jeg skrev her.

Med venlig hilsen
Ieet

@Simon:
Vi vil gerne betale os fra at få hjælp til opgaven, men det er vigtigt at vi selv er til stede, da vi skal kunne forklare koderne.

Det er sikkert derfor gerne vil være tilstede selv ;) Altså for at lære hvad koden betyder.

Hej alle..

Vi er nogle studerende, der fatter brik af vores opgave. Vi har fået til opgave, at udarbejde en brugrænseflade til et simpelt IT-system, baseret på en access database. Systemet skal programmeres i JAVA og ASP.

Vores problem ligger primært i at få databasen til at snakke med systemet.

Vi vil gerne betale os fra at få hjælp til opgaven, men det er vigtigt at vi selv er til stede, da vi skal kunne forklare koderne. Ligeledes skal det foregå i den her uge. Vi er bosat i Københavnsområdet.

Skriv hvis du er interesseret i nogle lette penge, så skriv tilbage.

På forhånd tak..

For Java kan I bruge ODBC driver broen: http://java.sun.com/j2se/1.3/docs/guide/jdbc/getstart/bridge.doc.html

Et lille eksempel:
http://www.rgagnon.com/javadetails/java-0107.html

Hvorfor spørger i ikke bare læreren ?, i lære jo ikke noget af at andre sidder og laver det for jer

Det er sikkert derfor gerne vil være tilstede selv ;) Altså for at lære hvad koden betyder.

I ville lære meget mere ved at kaste jer ud i det og så spørge om specifikke ting her, når I render ind i problemer.

t