Billedehotel :)

Tags:    snak

<< < 12 > >>
Hey boys & girls,

Jeg går med en lille ide om at lave et "billede hotel" .. you know ligesom youtube bare hvor det er med billeder .. men bare meget mere bredt .. og kunne godt tænke mig lidt hjælp ang. dette.. en jeg kunne slå mig sammen med..

Er der en eller anden derude der er frisk på iden om at skulle lave sådan en hjemmeside?

tror mere de bliver pissed fordi han vil have andre til at gøre arbejdet ;)

Jeg går udfra jeg har forstået dit indlæg right..

Hvor henne af er det at du ser jeg vil have andre til at gøre arbejdet for mig ?..

Jeg siger ikke det står direkte i dit indlæg men nogen kunne måske misforstå dit opslag. Hvis du følger med på udvikleren kommer der mange opslag hver uge med folk der har en "god" idé men de har bare ikke evnerne eller pengene til at lave det. Og dit indlæg kan godt forvekslev med et sådant. Især fordi du vil forbedre en idé der allerede er lavet mange af før.

Mit råd er at du beskriver din idé, så er der større chance for at folk bider på krogen.
Hvis du kan lave fede designs kunne jeg måske være en af de fisk :D

Mark.

Det lyder spændene angående sådan et billede hotel, og du må åbenbart have en ny ide siden den ikke kan hentydes til andre nuværende side.

Men ang dit seneste post til Emil så er det fordi du ikke skriver du selv koder, og når man tjekker din profil kan man ikke se du er inden for nogle kode fag.

Så når andre ser dette og så dit indlæg kan det betyde at du bare gerne vil have din ide ud i den store verden men ikke selv kan kode, fordi der er VIRKELIG mange af dem.

Men held og lykke med projektet :)

- Kim

Kunne ikke sige det bedre selv Kim :D

Mange gange er det også sjovere at lave tingene selv, fremfor bare at lægge tingene der hvor alle andre gør det

<< < 12 > >>
t