getElementById Problem

Tags:    javascript

Hejsa, jeg prøver at få min ewire knap til at reagere på et beløb man vælger på en dropdown, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke, har først følgene:

Fold kodeboks ind/udKode 

Og selve linket her:

Fold kodeboks ind/udKode 

Her er min dropdown hvis det er:
Fold kodeboks ind/udKode 

Men når jeg trykker på min ewire knap kommer der følgene under beløbet:
[object HTMLSelectElement]

Hvad kan jeg gøre ved dette problem? :)

Indlæg senest redigeret d. 27.12.2008 06:42 af Bruger #10379
4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har lige testet det og det virker fint her. Prøv at sætte noget mere kode ind, f.eks. open_ewire_email hvad gør den osv.

Det ser ud til at dit problem er, at variablen beloeb bliver sat til "ingenting" når siden indlæses, og ikke bliver ændret på noget tidspunkt.

Du kan f.eks. lave en funktion som sætter beløbet hver gang man har valgt et nyt beløb fra listen:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Et andet alternativ ville være at finde beløbet i det øjeblik der bliver klikket på din ewire-knap. I det tilfælde skal du helt fjerne det javascript du har nu, og i stedet skal din knap se således ud:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Hejsa, den henter scriptet herfra:
http://www.ewire.dk/includes/quickservice_functions.js.asp

Linket åbner jo en "ewire tab" med de indtastede oplysninger, og det er i denne tab jeg ikke kan få det beløb ind, kan det have noget at gøre med at de kører https måske? Så man ikke kan sende javascript variabler til scriptet? Men det giver da ikke meget mening.

Jeg havde prøvet den sidste af dine løsninger i forvejen Jonas Hansen, og den anden løsning gav samme resultat, men jeg takker og bukker for jeres hjælp :) Og jeg håber virkelig der er en work-around til det her

Jeg har fundet "problemet" ewire's eksterne script godtog ikke min variabel, men efter jeg indsatte hele scriptet i min egen kode virkede det fint :)

t