vurder min side

Tags:    grafik webdesign

<< < 123 > >>
hejsa jeg er ved at begynde arbejdet på en ny side jeg vil lave. Jeg ville gerne høre nogle forskellige meninger om designet inden jeg arbejder mig for fast i et design. Jeg har lavet lidt og vil gerne hører folks mening.

Siden skal virke som:
. portfolio - vise hvad jeg kan
. hjælp til skoleprojekter - fx. hosting af fælles filer og lignende.
. forum og snak om hobbies.

kig på min side http://www.dofler.dk/ på forhånd tak...

Jeg syntes det ser godt ud nu

går man ind på "home" siden kan man se nogle menuer jeg har lavet. Hvad synes i om det :D

Det ser jo absolut nydeligt ud, meget stilrent og klassisk.
Hvis målgruppen er 13-16 årige spil entusiaster vil de nok finde siden lidt kedelig, men førtidspensionistklubbens bridge afdeling vil nok sætte pris på overskueligheden.

hehe det er nok rigtig nok.
siden skal nok ramme 16-30 årige vil jeg tro :P

I så fald synes jeg du skal overveje at give den lidt mere liv og flere farver.

der er nu kommet skygger under undermenuerne og hele siden har fået skygge i kanten.

Jeg må sige at siden ser meget bedre ud nu end første gang jeg så den!
Måske lige en minimums height på main_window divet?
Og jeg ved ikke om det ville se godt ud, men jeg ville lige afprøve side menuen i den anden side. (og skal den være fast, på alle under menuer?)

Syntesn dit head er alt for lille. Du kunne godt tillade dig at lave et head på min 50 px. Ellers bliver det meget "database-look", hvis du spørger mig.

Jeg kan heller ikke rigtig lide din kraftige brug af gradient i dit head og menu. I headet ville jeg lave gradienten meget svagere. Specielt ville jeg fjerne den mørke farve der på grund af gradienten skabes i kanterne.

Generelt syntes jeg heller ikke helt at den blå himmelfarve i venstre side passer med farven i headet.
Jeg tror jeg ville bruge: #8EA296, #94A09A

Men gerelt en meget pæn side. Head og topmenuen er det eneste der skal rodes med. Menuen i venstre side er total cool.

tak for rådene kigger lige på det :)

Syntesn dit head er alt for lille. Du kunne godt tillade dig at lave et head på min 50 px. Ellers bliver det meget "database-look", hvis du spørger mig.

Jeg kan heller ikke rigtig lide din kraftige brug af gradient i dit head og menu. I headet ville jeg lave gradienten meget svagere. Specielt ville jeg fjerne den mørke farve der på grund af gradienten skabes i kanterne.

Generelt syntes jeg heller ikke helt at den blå himmelfarve i venstre side passer med farven i headet.
Jeg tror jeg ville bruge: #8EA296, #94A09A

Men gerelt en meget pæn side. Head og topmenuen er det eneste der skal rodes med. Menuen i venstre side er total cool.

det du mener er at jeg skal lave en header der er omkring 150 px høj i stedet for de 100 px som den er nu.

jeg skal fjerne noget af den markante gradient.

jeg over vejer at gøre teksten større og lave et andet skilt.

<< < 123 > >>
t