Anbefal ven

Tags:    php

Jeg har søgt på google efter i godt 30 minutter, og har ikke fundet frem til noget brugbart.

Nogen der har et "Anbefal ven" script de vil dele med mig?

9 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Et anbefal ven script?
Det er vel bare et par bokse hvor man udfylder sit eget navn, e-mail, sin vens e-mail og trykker sender?

Når der så trykkes send så bruger du det data brugeren har indtastet, og sender en mail, ved hjælp af funktionen mail().

Brug for mere hjælp så sig til :)

Yep, så er det jo bare om at lære hvodan man gør.

Du kan jo starte med de grundlæggende PHP tutorials der er her på siden og så gå videre med Form Mail artiklen.

Hvis du er lidt kvik kan du nøjes med Form Mail artiklen: http://www.udvikleren.dk/PHP/Article.aspx/252/

Indlæg senest redigeret d. 25.12.2008 18:12 af Bruger #10647
Jeg har lavet dette script til dig:
Du kan se en demo version her:
http://www.bubi-graphics.dk/test/andbefal.php

Fold kodeboks ind/udKode 

- den er skrevet direkte, så virker det ikke, så skriv til mig på sc-inter@live.dk:)

God fornøjelse

Indlæg senest redigeret d. 11.01.2009 15:29 af Bruger #14543
Alting er lige til når man ved hvordan man gør :P

Formmail, og alt det andet er intet problem, det er et problem hvordan jeg får den til at sende til den email adresse vedkommende skriver i feltet.

Formmail, og alt det andet er intet problem, det er et problem hvordan jeg får den til at sende til den email adresse vedkommende skriver i feltet.

Det er vist hvordan du sender til den e-mail folk indtaster i den artikel som der er blevet postet et link til.

Eksemplet i artiklen kan bruges som en slags "Kontakt os" funktion, da vi ikke lader klienten bestemme hvor e-mailen skal sendes hen. Det er dog nemt at bygge på, hvis det er det man vil have.

Fra artiklen :)

$sendto = "din@mail.dk"; //Den adresse som mailen skal sendes til

Fra artiklen :D, burde være klart at hvis du rettede det til en anden email blev mailen sendt dertil.

t