Problematisk projekt

Tags:    php

<< < 12 > >>
Ok, jeg har lige konferet med en venlig sjæl i et stykke tid i en anden tråd og det lykkedes faktisk at få løst mit problem, men så snart et er løst dukker ti nye op.

Hele projektet er egentlig ganske simpelt.
Denne hjemmeside www.entropiamarket.com skal parses til noget let tilgænelig data, og hvis siden havde været konstrueret ordenligt, tror jeg nok at det ville have lykkedes mig, men det er i midlertid ikke tilfældet.

siden består hovedsageligt af nogle mærkelige navne med tilhørende procent satser og hvad jeg har brug for er hverken mere eller mindre end at få paret disse navne med disse procentsatser og puttet dem ind i et array. Procentsatserne skulle i øvrigt gerne konverteres til decimal tal således at 150% = 1.5, 123% = 1.23 osv.

Det er meget længe siden at jeg har roden med php, eller noget andet programmeringssprog for den sags skyld og jeg har brug for denne lille ting så hurtigt som muligt.

Jeg ville gerne give samtlige point til den som vil bruge en lille smule tid til at ordne det for mig, men jeg kan desværer ikke give mere en 200.

Jeg kan sagtens forstå hvis der nu kommer nogle spydige kommentarer fordi jeg prøver at få en anden til at gøre det hårde arbejde for mig, men lige nu ser jeg ingen anden udvej, så spyd løs ;)

13 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg vil helt sikker kigge på jeres kode så snart som muligt, men desværer er min webhost gået konkurs...

Anyway, jeg kan vel bruge frac eller noget.

Kommer med en tilbage meding så snart som muligt.

Og tak for insatsen i øvrigt ;)

curl_init() virker tilsyneladende ikke på frac...

mens jeg prøver at finde en anden host kan i jo evt. anbefale nogen.

Domain includeret i oprettelsen ville være en god ting.
1 gb plads burde være mere end rigeligt, men hellere for meget en for lidt.
PHP5 eller nyere uden nævneværdige begrænsninger.
gerne mulighed for flere seperate ftp kontoer.

Ja, det er vist det.

Jeg vender frygtelig tilbage

<< < 12 > >>
t