Visual Studio 2005

Tags:    diverse

User
Bruger #295 @ 19.12.08 20:27
Hej Alle

Er kommet til at smadre min Visual studio 2005
installation, efter at jeg geninstalerede den kunne den ikke starte op igen, derefter blev den afinstalleret og så prøvede jeg at instalere den igen, men kan jeg slet ikke gøre noget. Så mit spørgsmål er hvordan får jeg den smidt helt ud af mit system så jeg kan geninstalere fra bunden af igen? :(

Jeg kører Win XP med opdatering 3.

Med venlig hilsen
Jørn K. Sørensen

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Start med at fejne det inde i
controlpanel > Tilføj/fjern programmer

gå derefter ind og se om der stadigvæk skulle være nogle rester i den mappe du havde installeret det, fjern disse hvis der er nogle.

nu burde det være helt fjernet, dog kan der stadigvæk ligge enkelte reistreringer af programmet i registrings databasen, men det burde ikke have nogen indflydelse.

hvis du dog alligevel vil fjerne disse kan dette gøres ved at vælge start > kør skriv regedit.

nu er registrings databasen åben og her kan du så bare søge efter visual studio 2005 og fjerne de keys som hører til programmet. fjern dog ikke noget du ikke er sikker på da det kan forårsage at din computer går ned.

User
Bruger #295 @ 02.04.09 22:55
Hejsa
Prøvede dine løsningsforslag, men der var intet der hjalp tror der er kommet et eller andet snavs ind. Så jeg lavede backup af de vigtigste ting omformaterede hardisken og lagde det hele tilbage igen så nu virker det som det skal..

t