Ja undskyld det min fejl at jeg kom til at kalde det en 3d chat men det fordi alle kalder n for en 3d chat og ville bare sige det var noget i samme stil men vi vil dog meget gerne adskille os fra n. men vi søger stadig programør jeg har fået en del henvendelser men ingen der faldt i vores interrese. Vi er dog åbne for alle så bare kontakt os.
Problemet er nok, at den slags ikke er noget af det første man lærer at programmere. Dette, kombineret med den sørgelige men sande tendens, at det som regel kun er begyndende programmøre, der søger udfordringer at lære ud fra, der vil indlade sig på så store projekter uden en overskuelig lønhorisont.
Summasummarum er, at folk med de evner du efterspørger, som regel vil være dem, der er ved at få så godt styr på programmering, at de er begyndt at se sig om efter økonomisk vinding, og derfor næppe har tid/lyst/overskud til gratis arbejde.
Men fortvivl ikke, det skal nok lykkes jer at finde en interesseret udvikler - I skal bare søge videre, og måske prøve at finde nogle sponsore, så I har en eller anden form for betaling at lokke med, hvis det stadig ikke giver pote.
Held og lykke