Søger en programør

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej allesammen jeg er helt ny på jeres fremragne side :D.

Men jeg skriver her for at sige at jeg mangler en progamør til en 3d chat mig og nogle venner er ved at lave. Grafikken er klaret vi mangler kun en programør. Vi havde chatten oppe og køre i sommers men der valgt vores derværende programør at slette alt og skride :S. så vi søger en vi kan stole på. hvis du er intreseret så skriv her eller tilføj min msn og få en snak med os. min msn er tobi_miti@hotmail.com kun seriøse henvendelser ;)

16 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tobias ud fra det billede du har sendt, så er der tale om sprites i 2D.. Har intet med 3D at gøre. Så passer fint nok med at det var kodet i ASP og/eller PHP, dog ville jeg anbefale jer at lede efter en Javaprogrammør.

Indlæg senest redigeret d. 15.12.2008 09:04 af Bruger #6891
Ja undskyld det min fejl at jeg kom til at kalde det en 3d chat men det fordi alle kalder n for en 3d chat og ville bare sige det var noget i samme stil men vi vil dog meget gerne adskille os fra n. men vi søger stadig programør jeg har fået en del henvendelser men ingen der faldt i vores interrese. Vi er dog åbne for alle så bare kontakt os.

Problemet er nok, at den slags ikke er noget af det første man lærer at programmere. Dette, kombineret med den sørgelige men sande tendens, at det som regel kun er begyndende programmøre, der søger udfordringer at lære ud fra, der vil indlade sig på så store projekter uden en overskuelig lønhorisont.

Summasummarum er, at folk med de evner du efterspørger, som regel vil være dem, der er ved at få så godt styr på programmering, at de er begyndt at se sig om efter økonomisk vinding, og derfor næppe har tid/lyst/overskud til gratis arbejde.

Men fortvivl ikke, det skal nok lykkes jer at finde en interesseret udvikler - I skal bare søge videre, og måske prøve at finde nogle sponsore, så I har en eller anden form for betaling at lokke med, hvis det stadig ikke giver pote.

Held og lykke :)

Du skriver ikke noget om hvilket programmeringsprog det skal laves i, det kunne godt være noget der ville vide hvad der var tænkt og er det gratis/lønnet arbejde?

man for fast arbejde som programør på chatten men ikke løn man får dog en fortjeneste hvis der kommer indtjeninger.

angående programmeringsprog er det op til hvad programøren mener er bedst.

vores gamle programør brugte PHP/HTML/ASP. og det virkede ganske godt

vores gamle programør brugte PHP/HTML/ASP. og det virkede ganske godt

Til 3D ???
Så tvivler jeg på, at jeg har forstået konceptet.

Hvis I brugte et versionsstyrings system og tog daglig backup, ville det blive svært for én at slette alt og gå sin vej, så det burde I nok overveje.

det er iværtfald hvad han siger han brugte nu ved jeg ikke så meget om det da jeg er grafikker.

Og da også en mærkelig blanding med 2 forskellige server-side sprog, ASP og PHP?!

Og da også en mærkelig blanding med 2 forskellige server-side sprog, ASP og PHP?!

Facebook gør det (dog med ASP.NET og PHP).

Til 3D-spørgsmålet er jeg ret overbevist om, at der ikke er tale om ægte 3D, men isosymmetrisk 3D (tænk Diablo)

Facebook gør det (dog med ASP.NET og PHP).

Til 3D-spørgsmålet er jeg ret overbevist om, at der ikke er tale om ægte 3D, men isosymmetrisk 3D (tænk Diablo)

Ja, det er meget muligt. Men personligt synes jeg det tyder på dårligt design.
(Og er det egentlig ikke bare for at understøtte applikationerne?)

<< < 12 > >>
t