hjælp mig med at finde en driver

Tags:    diverse

Hej, jeg har har lige gravet min gamle medion fingerprint scanner frem, som virkede fint med XP, men nu er alle computere i huset overgået til Vista (den sidste XP gik ned:() Nu står jeg så med en fingeraftrks scanner jeg ikke kan bruge til en skid, så kan i ikke hjælpe mig med at finde/lave en vista driver? Den hedder bare MEDION fingerprint Scanner og ikke andet, og jeg har allerede rodet deres website igennem, både med Google og manuelt.
Her er et billede hvis det kan hjælpe:
http://fuckpop.dk/HSP005.jpg

8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at tvangsfodre den med din XP driver. Det har virket ved mig flere gang på vista at den har godkendt den. Et eksempel er på min trådløs der er ikke lavet nogen Vista driver, men den fungerede uden problemer med driveren fra XP. Men jeg skal nok skrive igen når jeg har fundet en til Vista (Hvis der ellers findes en).

jeg må indrømme jeg er lidt lost her.. der står bare bagpå:

Fingerprint - scanner
MSN: 50024523
EAN: 25053869

og så tallet:
85264
07/06
(med mellemrum) helt oppe i højre hjørne

Har du prøvet nogle af de drivere jeg smed i hovedet? evt hvis du har en XP driver så brug den, det kan være det virker.

jeg er normalt ikke så meget for bare at skyde i blinde da det jo er vista vi taler om:lol: (ustabil som en atombombe) men jeg kan da godt prøve så

Jeg brugte en XP driver i Vista på min test-computer og den virkede uden at gøre systemet stabilt.

du mener forhåbentligt uden at gøre systemet Ustabilt:) men ja, i'm get the point

Ja selvfølgelig, det var lige en (lille) brøler :P

t