Mit kommende design

Tags:    grafik webdesign

Hejsa

Jeg kunne godt bruge en masse kritik og idéer til mit nye design på mit kommende firma, hvor jeg i fremtiden vil tilbyde hjemmesidedesign samt fotografering.

Dette er et meget groft layout, som jeg lige i dag har arbejdet lid på, jeg har hverken tænkt menuen igennem eller hvad min grafisk skal gå til af sider.

Ups det er også kun testet i IE!

Jeg er åben for alle forslag :D Tak

http://www.dianadesign.dk/design_firma/index.php

Indlæg senest redigeret d. 12.12.2008 11:33 af Bruger #13603
Kan godt lide designet, dog syntes jeg at topbanneret stjæler for meget af opmærksomheden. Jeg ville nok nedtone den, så man derved for flyttet opmærksomheden ned på dine produkter.

Ja, topbanneret skal nok laves om vil jeg også sige.

Men det ser fint ud både i IE, FF, Safari og chrome.

Ja jeg kan faktisk godt se hvad i mener med banneret, jeg vil prøve at nedtone det grønne lidt :D

Har i ellers nogen gode idéer til siden?

Jeg kom lige til at tænke på om den er for lys nu når baggrunden bare er hvid?

Jeg har set det topbanner et andet sted før?! Jeg er 100% sikker på at den type topbanner, teksttype, baggrund osv. har været brugt et andet sted før..

Men bortset fra det, passer det perfekt på siden :D rigtigt dejligt lyst design, rigtigt rigtigt godt. haha. Ikke så meget andet at sige.. Ville ønske det var mit xD

Held og lykke ;)

Tak for ros'en

Ja jeg har selv haft brugt det før, men kun på et design som aldrig rigtig blev brugt, billedet på baggrunden af banneret er et billede som jeg selv har taget :D Oprindeligt taget i Thailand af en rismark.

Banneret er ændret, jeg har gjort det grønne mindre skarpt i farven, hvad siger i til det nu? :bounce:

Eller skal jeg måske lave banneret helt om?

Indlæg senest redigeret d. 14.12.2008 17:37 af Bruger #13603
Ser rigtigt rigtigt godt ud! Et design jeg gerne ville betale for, hvis jeg stod og manglede et design :D

t