Windows XP licens?

Tags:    diverse

Hej, jeg kom lige til at tænke på hvor mange computere må man endelig installere Windows XP på med én licens, og kan jeg installere den alle de gange jeg vil hvis jeg får virus og så formatere?

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey Søren,
det kommer an på hvilken udgave af XP du har.

Personligt har jeg tidligere haft brugt en studielicens, jeg måtte installere den på én computer og Microsoft registreringsservice stoppede med at virke efter de første mange geninstallationer.

Dog skulle jeg blot ringe til deres telefonservice, vente på den fejlede og snakke med en medarbejder, så kunne han give mig det rigtige nummer og så var den aktiveret på ny.

Hej, jeg kom lige til at tænke på hvor mange computere må man endelig installere Windows XP på med én licens, og kan jeg installere den alle de gange jeg vil hvis jeg får virus og så formatere?

Du må installere på én maskine så mange gange du vil.

Så det vil sige at jeg kan installere det alle de gange jeg vil på den samme computer uden problemer?

Så det vil sige at jeg kan installere det alle de gange jeg vil på den samme computer uden problemer?

Ja. Vista har så vidt jeg ved en grænse, men den kan ophæves ved at ringe til MS' kundesupport.

t