Configuration Error

Tags:    .net

Hej, jeg ved ikke om jeg har posted denne besked det rette sted, eftersom jeg ikke ved hvorfor fejlen opstår. Jeg prøver at uploade min side som jeg har lavet i c# og brugt "Microsoft sql server 2005"
Men når jeg prøver at se siden kommer den med en fejl som siger "Configuration Error" I kan se fejlen hvis i går ind på "http://www.radio.web.surftown.dk/" Den siger jo at der er noget i vejen med "web.config" filen.

Er der nogle som ved hvordan jeg løser fejlen?

På forhånd tak

Mvh. Adam

Er det muligt man kan få lov til at se din web.config fil? :)

Jeg får følgende fejl når jeg går ind på siden lige nu:
Parser Error Message: Could not load file or assembly 'System.Web.DynamicData, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Umiddelbart tyder det på der mangler en reference til en DLL / et namespace i din webapp...?

Indlæg senest redigeret d. 10.12.2008 17:57 af Bruger #2243
siden kører .net 2.0 og du har udviklet i .net 3.5

EDIT: hov det havde du vidst fundet ud af i en anden tråd...

Indlæg senest redigeret d. 10.12.2008 18:12 af Bruger #14100
Hej her er koden som står i min web.config fil.

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har skrevet til surftown om at jeg ville have det ændret til 3.5 men de skriver dette svar tilbage:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg håber fortsat nogle kan hjælpe mig med at komme videre?

Mvh. Adam

Det er rigtigt det de skriver... Hvis du på en webserver ser på ASP.NET versions-nummeret så står der 2.0 selvom der er 3.5 installeret netop som de skriver.

Benytter du System.Web.DynamicData til noget i din kode? Ellers kan du jo bare fjerne den fra din web.config. Alternativt så prøv at inkludere den i dit projekt.

I øvrigt så forstår jeg ikke helt hvad årsagen er til du har alle de referencer i din web.config? Jeg har et projekt jeg sidder og udvikler på og de eneste referencer jeg har er dem her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 11.12.2008 11:39 af Bruger #2243
Ok tusind tak, Nu kan i jeg da i det mindste se siden. Jeg skulle bare fjærne nogle af linjerne. :-D
Men nu connector den ikke til databasen. Jeg tror ikke det har noget med det at gøre. Men ved du noget om hvad det ellers kunne være?

min connectionstring ser sådan ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Mvh. Adam

Indlæg senest redigeret d. 11.12.2008 12:35 af Bruger #14317
Det var så lidt :)

Prøv med det her i din web.config:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg antager at du benytter en MS Sql Server 2005?

Alternativt kan du finde den rigtige connectionstring her:
http://www.connectionstrings.com/

Tusind tak for din hjælp, nu virker det :-D

Det var så lidt :)

t