ATI Mobility Radeon HD 3450driver

Tags:    snak

Halløj :D

Jeg har et lille hurtigt problem. Jeg kan simpelthen ikke finde drivere til mit ATI Mobility Radeon HD 3450 grafikkort. Jeg har prøvet den officielle hjemmeside og google, men jeg kan bare ikke finde nogen driver.

Jeg håber på at i vil hjælpe mig!

Simon Friis

Typisk skal du finde drivere til laptop grafikkort på din laptop producents hjemmeside. Ellers prøv Omega Drivers

.

Indlæg senest redigeret d. 28.11.2008 22:20 af Bruger #955
Jeg har tjekket ATIs hjemmeside, men jeg kunne ikke finde noget der.

Jeg har det samme kort, der findes ikke en driver, men den findes i mit tilfælde kun som driver på Dell's hjemmeside..

Så jeg kan downloade en driver på Dells hjemmeside? Eller? Min computer er bare en HP.

Typisk skal du finde drivere til laptop grafikkort på din laptop producents hjemmeside. Ellers prøv Omega Drivers

Som der blev sagt tidligere, skal du kigge på din producents hjemmeside, som jo i dit tilfælder er HP. SÅ slå et smut forbi HP og søg der. Deres support vil sikkert også gerne hjælpe

Indlæg senest redigeret d. 29.11.2008 12:23 af Bruger #10647

Som der blev sagt tidligere, skal du kigge på din producents hjemmeside, som jo i dit tilfælder er HP. SÅ slå et smut forbi HP og søg der. Deres support vil sikkert også gerne hjælpe

Hmm. Jeg troede at det var AMDs hjemmeside jeg skulle kigge på, da det jo er dem der har lavet grafikkortet. Da jeg fandt drivere til mit gamle NVidia grafikkort, var jeg også inde på NVidias hjemmeside.. Anyway, jeg prøver HPs nu.

t