Hvor finder jeg alsidigt webhotel?

Tags:    programmering

Hej Alle. Er ikke 100% sikker på dette er det rette sted, men kunne ikk elige finde noget jeg troede passede bedre.

Jeg har mit webhotel hos Needhost.dk. De er utrolig ustabile og efterhånden er det også svært at komme igennem til deres support.

Derfor tænkte jeg om i kendte til nogen gode webhoteller. et at mine store problemer er at jeg skal bruge et webhotel, der kan køre ASP.NET, PHP5 og som har både MSSQL og MySQL. Det er godt nok ikke nemt at finde, hvis man ikke ønsker at betale en formue for det :roll:

Det nærmeste jeg har kunne finde indtil videre er Concor.dk, der tilbyder .NET, PHP og MySQL. Desværre tilbyder de ikke MSSQL.

Så hjælp hjælp!!! :lol:

På forhånd tak

Indlæg senest redigeret d. 24.11.2008 17:53 af Bruger #11545
http://www.servage.dk/

PHP v 4.4.4 & 5.2.1
1000 MySQL databaser
Ubegrænset antal FTP konti
osv.

Rigtig god support !

Er ikke sikker på de tilbyder .net, men det vel bare at smide en mail og spørge. 39 kr. i måneden

Ser ikke ud til det. De skriver intet om det under produkter

Jeg bruger selv surftown.. Det er sjældent nede, og har ingen problemer haft med supporten, endnu ;D

Deres advanced webhotel for private har linux og windows servere til 19,- pr. måned.

Så vidt jeg kan forstå ønsker Andreas en udbyder der har web-hoteller der kan køre både PHP5 og ASP.NET samtidig, ligeså med MSSQL og mySQL.
Uden at have søgt rundt, tror jeg ikke det kan lade sig gøre, har i hvert tilfælde aldrig hørt om nogen der udbyder det. Hvis du derimod bygger din egen Windows server basserede maskine, er det enormt nemt at tilføje PHP5 til IIS, og mySQL installeres som hvilket som helst andet program.

Hej Emil. ja det er lige præcis det jeg ønsker. ;)

Det kan sagtens lade sig gøre Needhost kører med det. Jeg ved også at Rackspace kan tilbyde det. de tilbyder bare kun professionelle løsninger, der koster lidt mere end mit nuværende budget tillade :roll:

Av av... Rackspace skal have 100$ om måneden for at tilbyde den service :O

Der må være noget billigere derude :P

t