Udvikler til Point-side søges

Tags:    php

Hej, hvis du er god til PHP, og har en gejst der vil noget, og er intresseret i at være med til at starte en point-side, så er det her en tråd lige for dig. Der vil være en indkomst hver måned, så der er lidt ekstra lommepenge, du skal have god kendskab til PHP, og skulle kunne stort set alt inden for emnet. Kontakt mig for ydeligere information :)

6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej, hvis du er god til PHP, og har en gejst der vil noget, og er intresseret i at være med til at starte en point-side, så er det her en tråd lige for dig. Der vil være en indkomst hver måned, så der er lidt ekstra lommepenge, du skal have god kendskab til PHP, og skulle kunne stort set alt inden for emnet. Kontakt mig for ydeligere information :)

hvad er en point side

Jeg kan udvikle et system i ASP. Hvis det har interesse?

Hej Nikolaj Reck, du er da godt nok den største nar til dato, snyder små børn over www.n.dk, og så sidder du herinde, vil du også snyde folk her?

Jeg kan godt hjælpe dig. send en mail til mig. benja@mlz.dk

ligesom Pointjunglen.dk

Hej Nikolaj Reck, du er da godt nok den største nar til dato, snyder små børn over www.n.dk, og så sidder du herinde, vil du også snyde folk her?

Netstationen er et spil, og omhandler ikke noget i den virkelige verden. Men jeg kan godt se, at det virkelig må være hårdt for dig at se, at man har det lidt sjovt engang imellem med spil ;) Det er lidt ligesom dem der spiller "World of warcraft" og bruger en bot, det er lidt ala. det samme, så snyder de jo Blizzard :) Hvis du ikke har nogle kloge kommentare, så hold dig væk fra mine topics. Emnet er "Udvikler til Point-side søges" ikke "Game cheats"

t