Vidrestilling via $variable

Tags:    php

Jeg har en form hvor brugeren skal indtaste et "casenummer", afhængigt af dette case nummer skal brugeren blive vidrestillet til en mappe med .htaccess! Men vidre stilling driller mig! Eller, jeg ved ikk hvordan det skal stilles op..

index.php
Fold kodeboks ind/udKode 

min vidrestillingsside "login.php":
Fold kodeboks ind/udKode 

Altså inputtet i formen er "case". Jeg vil gerne have inputtet i en variable $case, som så afgør hvilken mappe brugeren skal vidrestilles til.. Nogle der kan hjælpe..

50 point til den der kan hjælpe!

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dit spørgsmål var ret tvetydigt da jeg var usikker på hvad du egentlig ville viderestille til, så jeg foreslog du lavede en side der hed showcase.php som kunne vise dine eventuelle data om den specifikke case.

Hvis du vil have case værdien af formularen, skal du vel bare bruge følgende kode:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Nu giver du jo ingen infomation om din mappe struktur så jeg regner med at alle dine cases ligger i rod mappen.

Indlæg senest redigeret d. 19.11.2008 15:31 af Bruger #10647
Du kunne jo lave en php fil der vis casen på baggrund af en get variabel. Du har også brugt post metoden på din form og derfor skal du også hente en post variabel.
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Kan ikke helt forstå hvad du vil med .htaccess, da det jo kan være alt mellem himmel og jord

showcase.php ??! hvor får du det fra

koden skal redirecte til den mappe som har samme navn som det input som kommer i formlen på index.php

Alstå hvis der indstastes "1553" i formlen skal de vidresende brugeren til: "/1553" mappen.

tak.. det var det hele

t