Tags:
programmering
Hej
Da jeg rigtig travlt i min lille virksomhed søger jeg en programmør der har tid til at hjælpe til nogle timer om ugen. (ca. 10-20 timer alt efter hvad du har tid til)
Vi er et lille firma der lever af at udvikle softwareapplikationer til hovedsageligt internet og windows.
Vi beskæftiger os med teknologer som f.eks .net, C# vb.net, PHP, asp, JavaScript, HTML, CSS m.m.
Profilen vi leder efter kan være selvlært, studerende, datamatiker, datalog eller noget helt andet. Det betyder i virkeligheden ikke så meget. Det der betyder noget er at du har et "skarpt" hoved og kan arbejde med nogle af de ovenstående teknologier og har lyst til at lære dem du evt. ikke kender. I første omgang vil vi kunne tilbyde dig 10-20 timer ugentligt alt efter hvad du har tid til.
Vi er placeret i Vejle, så det vil være en fordel hvis du også bor her omkring, eller bare er utrolig glad for at pendle :-)
Det vil være muligt at arbejde hjemmefra nogle dage, men størstedelen af tiden vil foregå på vores kontor i vejle.
Lønnen forhandles efter kvalifikationer.
Hvis det lyder interesant, så send en mail til ronni AT haastrupit.dk med dine kompetancer og erfaring, eller benyt kontaktfomularen på www.haastrupit.dk