Tags:
snak
Hej alle.
Jeg er en 22-årig pokerspillinde mand, som er kommet på en ide til et pokerprogram.
På nettet i dag findes der en lang række programmer, som samler oplysninger om dine modstandere ved bordet. Meget firkantet sagt, så deler programmet dine modstandere op i gode og dårlige spillere. Ved hjælp at programmet kan du f.eks se om din modstander spiller mange eller få hænder. Programmet hedder pokertracker.
Der findes et andet program der hedder Sharkscope, som bruges til SNG og turneringer. Der kan du søge på din modstanders navn, og så fortæller programmet dig hvor mange gange personen har spillet turneringer, hvor meget han tjener osv.
Derudover findes der mange andre programmer, som hjælper dig med at regne odds osv.
Jeg har fået ideen til et nyt program. Ideen er ret simpel. Faktisk så simpel at jeg er meget forundret over den ikke allerede eksisterer. Har brugt mange timer på at undersøge om andre har kommet på ideen før mig. Uden at afsløre for meget, så findes der en udregning langt de fleste pokerspillere bruger, men som kan være svært at regne ud i kampens hede når blinds stiger konstant osv.
Derfor søger jeg efter en som kan hjælpe mig med at programmere en program, som kan hjælpe med at lave den omtalte udregning. Ligesom Pokertracker skal det kunne fungere i den pokersoftware som allerede er på markedet. Dvs at man skal kunne bruge programmet på Pokerstars, Full Tilt, Ongame osv. Jeg har absolut ingen forstand på at lave sådan et program, så jeg håber at en af jer derude kan hjælpe mig. Dette ville være godt hvis du spillede poker, så du kunne sætte dig ind i tankegangen, men det ikke noget krav.
Hvis programmet bliver udviklet har jeg en investor, som er klar til at putte penge i reklame osv.
Vh Benny Pihl.