Forsvunde input file felter!

Tags:    html css

Ja den er god nok.

Jeg har på det seneste oplevet at nogen af mine brugere, meget få, har været ude af stand til at se en ganske almindelig input file.

Jeg har spurgt dem om browser type osv. men det har ikke været muligt at finde fejlkilden. Min kode er som følgende:

Fold kodeboks ind/udKode 

Javascripten skyldes at feltet gemmes, og et andet bliver synligt når man klikker OK.

Er der nogen som har et realistisk bud på hvorfor de ikke kan se den?

Ja den er god nok.

Jeg har på det seneste oplevet at nogen af mine brugere, meget få, har været ude af stand til at se en ganske almindelig input file.

Jeg har spurgt dem om browser type osv. men det har ikke været muligt at finde fejlkilden. Min kode er som følgende:

Fold kodeboks ind/udKode 

Javascripten skyldes at feltet gemmes, og et andet bliver synligt når man klikker OK.

Er der nogen som har et realistisk bud på hvorfor de ikke kan se den?

De har ikke trykket på knappen før valg af fil?

Kan man gå tilbage, hvis man fejl agtigt har trykket - bør du ikke teste om der er valgt en fil, før du gemmer input ?

Ellers kom med et link

Vh

Indlæg senest redigeret d. 13.11.2008 15:50 af Bruger #5789
Alt PHP kode er strippet bort, jeg gemmer ikke noget input nogen steder i den kode...

Ja man kan sagtens gå frem og tilbage, men det har ikke noget betydning for mit problem.

Det er den HTML kode og ikke andet som giver anledning til problemet. Som sagt så er der nogen af mine brugere som ikke kan se knappen.

Kan det skyldes en browser type og i så fald hvilke?

Nej dit markup er "ok", du roder lidt rundt i xhtml og html men ellers er det helt fint.

Det vil hjælpe lidt at se det hele i en sammenhæng, der er ikke noget i det udpluk der skulle kunne forhindre brugeren i at se det input felt (type=file).

Har du ikke et link til løsningen ?

Vh

Nej det skulle jeg heller ikke mene, derfor jeg undrer mig meget når der er en som siger at hun ikke kan se det. Jeg har heller ikke andre kunder med samme problem, men da hun beskriver siden og teksten rundt om udemærket, så virker det besynderligt. Min konklusion er at det skyldes noget deaktiveret funktionalitet i hendes browser eller en anti virus funktion.

t