Click med js

Tags:    javascript

hej.

jeg har prøvet at få javascript til at trykke på mit link, men kan kun få det til at virker i IE

har prøvet:
Fold kodeboks ind/udKode 

nogen der har en ide til hvordan sådan en løsning kan virke i flere browser end IE?

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
som din kode står der burde det vel egentlig ikke virke i noget som helst enten har du glemt scripts tags og derfor burde intet script blive kørt eller også har du omkranset et html element(a) i script tags hvad også er forkert.

det kan selvfølgelig også være at du har lavet nå editering i den kode du har for at vise kun det du mener er vigtigts, derfor er en anden mulighed at du kalder fireEvent før dit document har læst at det har et a tag med det givne id, helt generelt bør du kun access document objectet efter at det faktisk er loadet.

np, men læs lige det hele, de beskriver fint de problemer der er associeret med det.

Og tak for points.

Indlæg senest redigeret d. 14.11.2008 15:21 af Bruger #5789
update:

det jeg leder efter et en måde at køre min onlick på, så jeg kan ikke bare bruge: window.location.href = link.href;

ja, har bare lige postet det der skulle vises, igen grund til at at poste alt det der virker :)

tja jeg køre godt nok min fireEvent på onload på body.. men tror ik det gør nogen forskel på om det er først eller sidst i koden desvære..

Læs http://jehiah.cz/archive/firing-javascript-events-properly

/J

tak virker fint nu :)

Indlæg senest redigeret d. 14.11.2008 12:35 af Bruger #3427
t