Silverlight 2 kursus for udviklere

Tags:    .net

Indholdet i indlægget er blevet slettet.

Indlæg senest redigeret d. 12.11.2008 17:26 af Bruger #11796
Hehe "rige internet oplevelser..." En rimelig direkte oversættelse? :)

Hej Thomas,

Hvis I ønsker at bruge dette site til at reklamere for jeres kursus, så vil jeg bede jer om at kontakte vores reklame partner og booke en kampagne, ligesom alle andre. Med de priser I tager for jeres kursus, så er jeg sikker på at der er budget til en rigtig kampagne, i stedet for det her, der af lidt mere snerpede typer nok ville blive opfattet som noget der minder om spam :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Hej Thomas og Kasper,

Kurset er måske lidt dyrt i forhold til at det er et grundlæggende kursus - uden en certificering. Men det er jo tydeligt at det henvender sig til firmaer som vil opkvalificere.

Jeg syntes at det er respekt til dette websted, at et professionelt firma som tilbyder kurser til andre virksomheder, vælger at lave en (uauthoriseret) reklame her.

- MEN jeg syntes også at det er fest at der kommer tilbud fra firmaer på dette websted. Selvom man kunne øsnke sig et lidt mere "site orienteret" tilbud.

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 11.11.2008 09:42 af Bruger #12836

Jeg syntes at det er respekt til dette websted, at et professionelt firma som tilbyder kurser til andre virksomheder, vælger at lave en (uauthoriseret) reklame her.

Når et site har nogle regler for hvordan annoncering foregår, så holder det altså ikke at se igennem fingre med det her, ud af "taknemmelighed" for opmærksomheden. Man er nødt til at spille efter reglerne - og jeg kan forestille mig at Kasper går glip af nogle ellers gode håndører, hvis han ikke gør mere ved det - hvilket naturligvis er hans eget valg.

Jeg håber på at kunne være der i hvert fald :)

Hej alle sammen

Silverlight (og WPF) er en ny verden for mange .NET udviklere, og jeg tror at man som .NET udvikler skal være dygtig for at undgå at komme i nærheden af Silverlight eller WPF i løbet af de næste par år.

Jeg valgte at ligge en "reklame" ind for vores Silverlight kursus på udvikleren.dk, da jeg selv har været en mere eller mindre aktiv bruger igennem et stykke tid og ved at der sidder mange dygtige .NET udviklere bag de mange indlæg.

Til Kasper: Vi har faktisk kontaktet Google Adwords og helt specifikt bedt om at få en reklame på udvikleren.dk, da jeg kan se at I står til rådighed derigennem. Endvidere vil jeg tage fat i jeres partner, Mediehuset Ingeniøren, for at få et banner på sitet.

Til Ieet: Du har ret i, at kurset primært henvender sig til virksomheder, der ønsker at opgradere vidensniveauet hos deres udviklere. Prisen på kurset følger de gængse kursuspriser på markedet - nogle syntes det er dyrt mens andre syntes at det er billigt. Hvorvidt at der følger en certificering med eller ej, så er Microsoft desværre endnu ikke klar med hverken kurser eller certificeringer i Silverlight.

Jeg har valgt at slette indholdet i indlægget, og håber ikke at det er blevet opfattet som spam, da det på ingen måde er hensigten - specielt ikke overfor udviklere!!

Hej Thomas,

>Til Kasper: Vi har faktisk kontaktet Google Adwords og helt specifikt bedt om at få en reklame på udvikleren.dk, da jeg kan se at I står til rådighed derigennem. Endvidere vil jeg tage fat i jeres partner, Mediehuset Ingeniøren, for at få et banner på sitet.

Det er jeg glad for at høre! :)

>Jeg har valgt at slette indholdet i indlægget, og håber ikke at det er blevet opfattet som spam, da det på ingen måde er hensigten - specielt ikke overfor udviklere!!

Jeg kunne nu sagtens se det relevante i dit indlæg, hvilket også er årsagen til at jeg ikke slettede det, hvilket du derfor heller ikke havde behøvet at gøre :). Specielt hvis I har booket reklame på sitet, er I mere end velkomne til at supplere det med information i denne tråd. Jeg mener i øvrigt også at det er et interessant kursus I har sat sammen :)

Mvh.

Kasper (TSW)

t