Hvor lang tid tager det at lære at programmere?

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej Udviklere :)

Jeg har en drøm om at lave mit eget program(windows baseret), som skal ligges op på en betalings hjemmeside.
Så skal man betale f.eks. 2 dollars for at downloade programmet.
MEN, jeg er en idiot til programmere! :S
Jeg har dog programmeret lidt console aplikation, men det er også det eneste.
Så jeg har spørgsmål til følgende ting:

?Hvor lang tid vil det tage mig at lære at progammere mit eget program, som der er et betalings program

?Hvad for et/nogle programmering(s) sprog skal jeg bruge?

?Da jeg ved at det tager rigtig lang tid at lære at programmere, så ville jeg høre om hvad den hurtigste, effektiveste og mest korrekte måde er at komme i gennem det på. Evt. nogle specielle bøger, tutorials osv. De må meget gerne være på dansk. Det skal være hvor man får forklaret det HELE. Hvad en pointer, template osv, HELT præcis er.

Venlig hilsen

Andreas

Hej Udviklere :)

Jeg har en drøm om at lave mit eget program(windows baseret), som skal ligges op på en betalings hjemmeside.
Så skal man betale f.eks. 2 dollars for at downloade programmet.
MEN, jeg er en idiot til programmere! :S
Jeg har dog programmeret lidt console aplikation, men det er også det eneste.
Så jeg har spørgsmål til følgende ting:

?Hvor lang tid vil det tage mig at lære at progammere mit eget program, som der er et betalings program

?Hvad for et/nogle programmering(s) sprog skal jeg bruge?

?Da jeg ved at det tager rigtig lang tid at lære at programmere, så ville jeg høre om hvad den hurtigste, effektiveste og mest korrekte måde er at komme i gennem det på. Evt. nogle specielle bøger, tutorials osv. De må meget gerne være på dansk. Det skal være hvor man får forklaret det HELE. Hvad en pointer, template osv, HELT præcis er.

Venlig hilsen

Andreas