Hvad skal jeg lave :D

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Jaaa.
Det er jo det...
Hva skal jeg programmere?
Husk på jeg er en smugle nooby, så ikke for svære ting.
Men heller ikke for lette.

Jeg har lavet:

skrivepro,
mediaplayer,
Database,
Wallpaper Changer

Men gider heller ikke at lave computer spil

Alt andet er godt.
Den der kommer med det bedste for upne (eller jeg deler dem :D )

5 up


Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.



16 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan kan det lade sig gøre at så mange menneske staver så dårligt op én gang?!?! Det må være en joke! ..

Please, fortæl mig, at det er en joke..



ok
Det var en JOKE.
Hvad var enlig en Joke?


Nå...
Jeg syns det er nogle gode ideer. Men for det første, er jeg stadig enig med mig selv at jeg ikke kan finde ud af at bruge INDY.

Men det med et program som Exel vil være FANTASTISK.
Jeg er bare bange for at jeg ikke ved hvordan det skal laves :(

Jeg har fået en ide, og vis der er nogle der kan starte mig igang så er de 5 up deres:

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at lave et program der kan gøre sådan at jeg for mulighed for at have flere skriveborde.
Det kan vel gøres med, at programmet laver backup af skrivebordets filer, og gemmer det i en mappe.
Bagefter skal den slette filerne og så er der et nyt.
Nu skal det bare være muligt at loade det gamle frem... og gemme det nye.
Sådan at du kan få flere skriveborde. Eks.: Et til Spil, et til Programmering i delphi og PS og et med skriveprogrammer...


Er der en der kan hjælpe mig med det... :D


Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.



Det lyder som en god ide, hvis jeg kunne finde ud af hvordan.

Har du en ide. Hvis du kan give en komplet udgave af en kode til dette, vil jeg gerne give 50 up for det...



Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.



Den første som skriver bare en LILLE smugle om hvordan dette kan gøres og måske kan sætte mig igang, får de 5 up.
Bare 5 linier




Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.



Der er intet om dette emne. TRUST ME!!!



Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.



Selv om jeg ikke fik et svar som gjord at jeg kunne begynde på projektet, må jeg dele up'ne ud.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.



<< < 12 > >>
t