Php funktion - del et ord i two

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej jeg er i gang emd at lave en blog. og jeg er så løbet ind i det problem at hvis der er en som skriver f.eks. et langt link, (f.eks. i tilfælde af spam) så vil ejg ikke have mit design ødelagt pga det, så jeg vil meget gerne vide om der er nogle af jer der kender til en funktion som kan dele et ord/link op i two dele ? måske efter X antal tegn eller sådan noget?

17 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
det må så være noget iden her stil:
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 03.11.2008 14:10 af Bruger #3427
Fold kodeboks ind/udKode 

noget i den stil

Fold kodeboks ind/udKode 

noget i den stil

Mange tak.. lige nøjagtig det jeg ledte efter.. troede godt nok at der var en desideret funktion til det..

kunne du evt. ikke lige fortælle lidt om koden..
har ikke så meget forstand på at lave egne funktioner...

hvad er værdien af $str ? og $int?

og kan man få den til at gentage sig selv ved hvert x antal gange ?

str og int er de værdier du sender med når du køre din function.

fik ik helt fat i hvad du vil med x altal gange ?

str og int er de værdier du sender med når du køre din function.

fik ik helt fat i hvad du vil med x altal gange ?

har også fundet ud af noget, den gør ikke helt det jeg gerne ville have den til..

hvis en person kommentere mit blog indlæg, og han ændre skrift størrelse til den højeste kan han ikke skrive meget før at det udvrider mit design..
hvis han f.eks. skriver: hej med dig tjek det her link www.wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.......wwwww.com
i den størreste skrift størrelse vil det ødelægge mit design, så jeg søger efter en funktion eller andet som kan gøre at den finder et givent ord i en streng og så deler den det op i 2 eller 3 ord.. ved det ikke er brugervenligt men vil ikke have at det ødelægger mit design..

ahh oki, kigger lige på det..

okay mange tak...

oh nice.. mange tak for hjælpen kenneth. du har reddet min dag hehe :D

<< < 12 > >>
t